Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Trevligt hotell
Stor och varm pool
Rummet var stort och bra.
Varmt och könt.
Kul med lite aktiviteter i poolen
Trevlig personal
Dålig wifi
AYKUT är trevlig sociala och hjälpsam
Kan mycket väl tänka mig att komma tillbaka.

Tack anderssS9897TC
KENTİA APART HOTEL, Genel Müdür på Kentia Apart Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2022

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å dele denne nydelige anmeldelsen av ditt nylige opphold hos oss på Kentia Apart Hotel.

Det er tilfredsstillende å lese at vi klarte å tilby deg en så fantastisk ferie.

Nok en gang, takk for dine hjertevarmende kommentarer om teamet til Kentia, jeg vil dele komplimentene dine med hele teamet, og det ville være et privilegium å se deg her i nær fremtid.

Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Hotellet funkar riktigt bra! Lite ont om solstolar men annars bra. Det finns aktiviteter som hotellet anordnar och till exempel gick vi ut på klubb ihop. Det var kul och mycket hände. Hade kunnat göra om det och rekommenderar alla att gå med om man får chansen. Aykut heter killen som anordnade detta för oss och var med ute hela kvällen.

Tack almabH3732QO

Kjære gjest,

Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Vi är 6 stycken tjejer som är väldigt nöjda med vår resa till Kentia. Trevlig personal och jättegod mat. Aykut, en av personalen, hjälpte oss väldigt mycket och såg verkligen till att vår resa blev till den bästa.
Åk hit!

Tack kajsae328
KENTİA APART HOTEL, Genel Müdür på Kentia Apart Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2022

Kjære Kajsae,

Omdömet skrevs 1 november 2016

Bodde här en vecka i maj 2016 och var väldigt nöjda med vår vistelse! Rummen var rena, fräscha och städades ordentligt, servicen god och framför allt ett rent och snyggt poolområde. Trädgården var fantastisk och välskött med fina blommor! Hotellet är mysigt och man känner sig välkommen! Det är lugnt och trivsamt. Det ligger ca 15 min från Side stad och 10 min från havet och det är fina breda trottoarer runt omkring. I närheten finns fruktaffär, supermarket och restauranger.

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack missmodernlove
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

2 veckor i paradiset med jätte trevlig personal med super godmat och skön atmosfär.

Stort fint rum med sköna sängar och en mycket bra air kondition. Som dock inte ingår i paketpriset utan är ett tillval, lite minus på det.

Men annars super fint hotell med en mega stor pool med massa aktiviteter. Nära till det fina "Antika side" 5 lira med taxi ca 15 min gående.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Shaman T