Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

2 veckor i paradiset med jätte trevlig personal med super godmat och skön atmosfär.

Stort fint rum med sköna sängar och en mycket bra air kondition. Som dock inte ingår i paketpriset utan är ett tillval, lite minus på det.

Men annars super fint hotell med en mega stor pool med massa aktiviteter. Nära till det fina "Antika side" 5 lira med taxi ca 15 min gående.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Shaman T
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Jag och min Ann-Karin bodde här en vecka i slutet av Juni 2016 och vi trivdes kanonbra,både med utbudet av maten,servicen och personalen.

Vi kan verkligen tipsa detta för andra resenärer :)

Vi återkommer :)

Kristian och Ann-Karin från Kalix,Sverige

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack kristiansorbring2
Omdömet skrevs 5 september 2015 från mobil enhet

Vi var 2 familjer som besökte hotellet mitt i stekheta juli 2015.
Hotellet var ganska litet , i förhållande till andra stora komplex som vi varit på andra gånger , men mysigt och familjärt .
Vi hade rum på tredje våningen mot poolen , vilket var nära och smidigt !
Ett litet minus var att handskarna bara byttes var tredje dag, och städningen hade lite mer att önska !
Vi hade bokat till en enklare all inclusive , och det var precis var det var , mycket grönsaker , vilket vi uppskattade och god vällagad mat.
Man kunde önska lite mer variation på maten - men vi tyckte ändå att det var helt ok.
Vi hade många slappa dagar vid poolen och orkade inte göra så mycket mer än att bada och ligga under parasoll , för det var så varmt .
Entertainmentteam fick oss dock att både spela watervolleyboll , Waterpolo och dart nästan varje dag , samt ordnade de lite lekar och musikquizz och ett jättemysigt poolparty en kväll som vi sent kommer att glömma !!
Vi återkommer gärna hit!!

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Miath70
Omdömet skrevs 28 juli 2015

Helt okej lägenhetshotell med stora fräscha rum för två, trevlig personal och fint område vid poolen. Långt till närmsta strand och saknade wifi på rummet. Sängarna var rätt så sköna och städningen var bra. Inga insekter på området.

Betalade inte mycket för denna resa så det var helt klart PRISVÄRT och levde upp till förväntningarna :)

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack 7madeleinew
Omdömet skrevs 20 juli 2015

Vårt rum var jättefint och stort för 2 personer, sängarna var rätt så sköna. Vi bodde högst upp och hade den bästa utsikten över poolområdet. Innergården var grön och fin, poolen var rätt stor och det fanns madrasser till solstolarna att låna.

Åt aldrig maten på hotellet, men personalen var trevlig.
Hade ej wifi i rummet, det fanns vid restaurangen (och lite vid poolområdet) och fungerade sådär. Bra städning.

Minus på läget, det var säkert 3 km till stranden.

Datum för vistelsen: augusti 2014
3  Tack Andreas H