Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Alexander d

Bangerrr

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 juni 2023
Personalen va riktigt trevliga, rummen va helt okej, men om man ska bo i Dethär hotellet så är det mer för familjer och sånt, inte riktigt för en kompis resa. Men det var ändå trevligt att vara här. Nära till mycket!
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
10 496 kr
    29 613 kr
3.3 km från Side Cats Catty Garden Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 11 juni 2023

Väldigt trevliga personal, aldrig träffat bättre.
Reser man med familj och barn är detta hotell en rekommendation. Men inte direkt ifall man reser med sina vänner.
Maten är inte heller det bästa. Det ligger nära till det mesta

Tack Excursion62413175394
Omdömet skrevs 11 juni 2023

Det är bra hotel bra service rekommenderar att boka hit. Bra mat och skön plats att va med vänner och familj. Bra solplatser och bra poler. Hotel rummen är bra och städerskorna är bra. Bra priser på kiosken.

Tack Din F
Omdömet skrevs 6 juni 2023

Jag och min fru har varit på catty garden side det är fantastiskt familj hotell 🏨 trevligt personal trevligt trädgården med två stycken pol nära till centrum 👍mycket rena rummet 👍vi kommer tillbaka tack 🙏

Rumstips: Boka tid 👍
Tack TrailBlazer790168
Omdömet skrevs 13 november 2022

Ligger gaska nära havet 5-10 minuters promenad. Pool och lite rutchkana tillgänglig.15 minuters promenad til Gamla stan med dess många sevärdheter Badvänlig på många ställen eter sgtrandpromenaden. Dock östra staranden är meera och större strand

Datum för vistelsen: september 2022
Tack t0rgny56
Omdömet skrevs 18 september 2022

Stort och rymligt rum med fräsch toalett/dusch. Städning varje dag och byte av sängkläder en gång under vår vecka. Trevlig personal. Trångt vid poolområdet och apelsinträden gjorde vissa platser skuggiga hela dagen. Maten va bra men enformig och i slutet av veckan va man trött på att få samma. En turkisk afton under vistelsen. Bra läge, lätt att ta sig till Antika Side och att ta sig med dolmus vidare till andra ställen.
Stranden va bra. Limebeach på västra stranden närmare bestämt. Vi åkte strandbussen dig och gick tillbaka till hotellet.
Gången till vårt rum/trappuppgång va väldigt mörk kvällstid. Vår balkong låg mot gatan men trafiken störde ej. Däremot så hörs böneutrop från närliggande moské väldigt väl.
Hotellets helhet var ändå mycket bättre än väntat och vi kan tänka oss att bo där igen.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack 711cecilia_