Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 16 september 2022

Kommer inte att åka hit igen.. maten var ett skämt, samma mat om och om igen.
Städning vad är det? Ifrågasatte varför det inte städades eller byttes lakan, handdukar,, svaret var att det är ett trestjärnigt hotell, hur ofta byter du handdukar hemma!
Pinsamt för en resebyrå att ha ett sådant hotell i sitt utbud….

Tack hannabU8749PE
Omdömet skrevs 12 september 2022 från mobil enhet

Rummen är ok. Det är fyra väggar och en säng.. Köks grejer är smutsiga och luktar vi skulle koka vatten till vår dotters välling och det kom skit i flaskan. Det finns inte ens en vattenkokare utan det är en portabel spis med nån sorts kastrull. Tallrikar och skålar på rummet är smutsiga.
Sängen är hård. Och allt detta är ändå ok jämfört med den kassa service som ges på detta hotell. Om man ens kan kalla det service, det är icke existerande. All personal är otrevlig, inte en enda har lett eller pratat mot oss under hela vistelsen. Maten har vi inte ens ätit av för att det ser så oaptitligt ut. Det är minimalt med utbud. Vi har ätit alla måltider utanför hotellet. En morgon kom vi precis när de höll på och stänga och det var knappt så jag fick gå in och ta en liten brödbit till vår dotter så hon inte svimmar av hunger på väg till ett annat frukostställe.
Åk inte till Cattys vad ni än gör.

Tack nazlia812
Omdömet skrevs 8 september 2022 från mobil enhet

Negativt: Bilden på matsalen är ej representativ i verkligheten typ trädgårdsmöbler. Fanns inte alltid sittplats i matsalen så vi fick stå och äta. Mycket enformig kost. Om man väntade med att gå och äta så kunde den varma maten vara slut. I marsalen röktes det för fullt liksom vid polen. Snacksbarem var ett skämt. Den som förväntar sig en drink får ta fram börsen. Sand i sängen på underlakan och örngottet luktade annan människa. Detta är ett familjehotell med fruktansvärt mycket barn så ljudnivån var öronbedövande i matsalen och vid polen.

Positivt: Gott om varmvatten för dusch. Bra support från Deturs guider.

Tack 335leifp
Omdömet skrevs 2 september 2022 från mobil enhet

Mat är helt ok. Mycket grönt, frukt och vego att välja bland. Tyvärr var viss mat och frukt alltid slut pga de jätteberg med mat som vissa barn och vuxna tar och sedan lämnar. En familj på fyra kommer med 10 överfyllda mattallrikar och sedan lämnar 90%. Både barn och vuxna trängs. Det skriks och springer så andras mattallrikar flyger. Dåligt med hänsyn av det klienter som åker hit.

Har aldrig heller varit med om den nationalism som råder någon annanstans.

Trevlig personal, hjälpsamma och bra städat. Sköna sängar. Prisvärda rum.

Personalen från Detur har funnits tillgängliga. Extra många pluss till dem.

Tack 724leifp
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Rekommenderar verkligen trevlig personal bra mat städat och fint inget att klaga på rekommenderar 100% hakan som jobbar där är jätte trevlig. Trevlig hotell väldig barnvänligt. Finns frisör salong hamam tatto shisha var verkligen trevligt ställe

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack emsadd2022