Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Rekommenderar verkligen trevlig personal bra mat städat och fint inget att klaga på rekommenderar 100% hakan som jobbar där är jätte trevlig. Trevlig hotell väldig barnvänligt. Finns frisör salong hamam tatto shisha var verkligen trevligt ställe

Tack emsadd2022
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Jätte bra hotell kan verkligen rekommendera 100% vi har varit på detta hotell jätte bra service personalen speciellt hakan som jobbar där är jätte trevlig. rummen är alltid städad . God mat olika maträtter varje dag. Alla personal är så trevliga Rekommenderar verkligen.

Tack 890aidar
Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Skräp mat, ingen service, jobbiga gäster och få solstolar, all inklusive var ett skämt och bör kallas all exklusive.Ismaskinen fungerade inte över helgen...vi betalade för all inklusive men käkade ute varje dag o köpte eget vatten. Kött existerar knappt i detta värdelösa hotell.

Tack joevG104FY
Omdömet skrevs 10 augusti 2022

Bra hotell familje, trevlig personal som välkomnar en , många matvall i bufféerna, 2 sköna svalkande polar och en anpassad för barn som har en rutschkana! En liten affär i hotellet där du kan köpa lite allt möjligt.

Tack shanias320
Omdömet skrevs 10 augusti 2022 från mobil enhet

Bra hotell, med ett bra Bra hotell, med ett bra läge. Två bassänger, och en lekplats med barn. Rekommenderas starkt om du vill komma till Side, Antalya.

Väldigt god mat som serveras, med olika utbud och alternativ.
Finns även underhållning som sker vissa dagar.

Tack ragiyas00