Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Bo G

Underbart hotell med all-inclusive

Omdöme om Turquoise Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs för 4 veckor sedan
Helt fantastiskt hotell med all-inclusive. Ligger vackert i en oas av gröna gräsmattor, träd och välansade blommor. Bekväma rum med balkong. Enormt vänlig och hjälpsam personal. Rent och snyggt. Mat och dryck 24/7. Stort utbud av olika typer av mat och drinkar. Jättebra pool och det går även att bada i havet. Föreställningar på kvällen. Bra internet.
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste ensam
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Turquoise Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroTurquoise Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade för 3 veckor sedan
Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel, and that you taking the time to write a review! it's the little things that count and we are glad that it made an impression on you. We hope to see you again.
Turquoise Hotel Management
Precis vid stranden
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 20 mars 2024

Maten var väldig god!
Var där med man och två barn. Fanns rutschekannor men dem var väldigt begränsad. Man fick alltid fråga om man fick åka, dessutom var livvakten trött på att stå där och man fick sluta åka.
Skulle säga att det inte är en familjehotell, majoriteten av människorna där var pensionärer. Passar nog äldre då dem störde sig av barnen.

Själva servicen var mycket bra!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Bukurije B
Omdömet skrevs 13 november 2022

Superbra service, underbar mat, enormt utbud.
Vi var mycket nöjda, förmodligen återkommer.
Mat och dryck dygnet runt 😊
Möjligen mycket stenar i vattnet vid stranden, men man kunde bada från piren också.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Attila G
Turquoise Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Turquoise Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2022

Dear Mycket Nöjda,
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We are happy to hear that you enjoyed your stay in Turquoise hotel. Hope to see you again.

Turquoise Hotel

Omdömet skrevs 17 september 2022

Mycket trevlig hotell❤️
God service och särskilt tack till underhållnings teamet framförallt till den vänliga och roliga PARKER.

P g a den service och den bemötande och proffesionellt bemötande och återigen särskilt PARKER kommer vi definitivt tillbaka nästa sommar.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack 233arlindr
Turquoise Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Turquoise Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2022

Dear Arlindr,
Thank you very much for your review, we are happy to hear that you enjoyed your holiday in Turquoise hotel. We hope to see you again.

Turquoise hotel

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Hade höga förväntningar utifrån de omdömen vi läst men kan inte påstå att de infriades. Dålig AC (som de vid påtalande upplyste oss om bara gick igång när utetemperaturen gick över 30 grader??) Vi var 3 på rummet så det blev nästintill olidlig nattetid. Lägg till hårda sängar vilket gjorde att vi alla sov dåligt. Dålig variation på maträtter i bufferestaurangen, samma saker serverades kväll efter kväll, även om mängden rätter var många och dessertbordet dignande. Vi testade 2 av tema restaurangerna, Italian och Steakhouse, endast den senaste var ok. Kvällsunderhållningen var ingen höjdare och majoriteten av personalen hade en tjurig attityd och förvånansvärt dåliga engelska kunskaper. Fördelen med hotellet var läget, piren med solstolar och att det var halvtomt med gäster vilket gjorde stället oerhört lugnt, nästan ödsligt, vilket vi tyckte var skönt. Skulle inte välja detta hotell igen.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 642pial
Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Jag har varit på chartersemester knappt femton gånger, och detta är utan tvekan det bästa hotellet som jag har besökt.
Thailand har i mitt tycke trevligare invånare och godare mat. Men det är när man rör sig utanför hotellet.
Turquoise har den bästa möjliga servicen med väldigt trevlig och hjälpsam personal.
Miljön på hotellet och hotellområdet gör både på gott och ont att man inte känner något behov av att lämna området.
Maten får också högsta betyg som trots att det är all inclusive känns väldigt lyxig och fräsch!
Ni får inte missa detta underbara hotell om ni har vägarna förbi Side. ❤️❤️❤️

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack 79olam