Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Samir B

Bästa semester

Omdöme om Kaya Side
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 aug. 2023
Tycker att allt var kanon. Tycker att maten var god med mycket variation. Personalen var helt fantastisk som var väldigt hjälpsam (seyda Mehmet) vid servering av maten, jätte trevliga kanon människor. Vill också nämna poolkillen Hasan som var helt kanon. Han hjälpte oss varje dag med att ordna solstolar och allt möjligt som vi behövde. Han är verkligen en kanon kille 👏👍. Vill också säga att killen som jobbar på stranden Murat är en kanon kille som gjorde allt för oss när vi behövde hjälp vid stranden. Vill också lägga ett ord och lyfta hela entertainer teamet. Dom gjorde allt och lite till för att vi skulle trivas samt att vi skulle ha så kul som möjligt på vår semester ( Ozzy Merve Asli Tolunay Svetlana osv) dom gör verkligen ett kanon jobb 👏👏👏👏👏👏 . Kan verkligen rekommendera detta hotellet till alla ❤️❤️❤️
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tips för att välja rum: Det bästa familje hotellet vi har varit på. Allt var kanon.
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Kaya Side, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroKaya Side, svarade på det här omdömet
Svarade 4 sep. 2023
Dear Guest,

We thank you for choosing KAYA SİDE and taking time for reviewing our Hotel.

We're very happy to hear that you had an awesome time with us and enjoyed your vacation.

Priceline
    10 282 kr
6.7 km från Kaya Side
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 15 september 2022

Allt är utmärkt. Jättebra service och städningen är jättebra. Alla som jobbar på hotellet är hur trevliga som helst. Maten är väldigt bra också. Sängarna är väldigt sköna och drick lemonaden den är sjukt god!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack glomdeloggautp
Kaya Side, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Kaya Side, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2022

Dear Guest,

We thank you for choosing KAYA SİDE and taking time for reviewing our Hotel.

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

Från att ha varit ett hotell med mycket gott omdöme från oss så har detta hotell sjunkit till botten. Vi har varit på detta hotell 4 gånger. Vi har bott jättefint andra gånger. Men denna gång blev vi placerade i säkert hotellets sämsta rum. Vi var tre vuxna rummet var var till max 2 personer. Vi var tre. Samtal med hotell chefen en helt oförstående människa som undrade vad problemet var. När vi bad att få byta till ett normalt rum för tre så gick det inte allt var fulltbokat. Mitt svar var att ge vårt rum till två personer och oss ett rum som var avsett för tre. Men nä det gick inte allt var fullt. Då är min fråga vad var problemet. Problemet var och är chefen för hotellet. Han ska inte ha ett sådant jobb han ska jobba i köket. Har rest mycket i Turkiet men aldrig blivit så illa bemött för. Tyvärr TUI ni har inte lyckats att göra vår resa bra.
Gäst i rum 256.

1  Tack Tommy Å
KayaSide, Halkla İlişkiler Müdürü på Kaya Side, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2019

Dear Guest,

We thank you for choosing TUI Family Life Side Hotel and taking time for reviewing our Hotel.

Omdömet skrevs 28 september 2019

Fumet ok ren och fin maten fräsch och god ...service på restaurangen under all kritik ...inga bestick servetter för att få dricka måste man vänta långe servitörerna springer rund kaos ....tur personal rekommenderade hamam i stan ,vi köpte och den var smutsig möglig stressig kvinna som skruvade mig var nära nerv sammanbrott pga värme i rummet och för mycket folk .Det fins fantastiska hamam ställena i Side fräscha och lugna köp aldrig hamam från Tui ..

Tack Teresa V
KayaSide, Halkla İlişkiler Müdürü på Kaya Side, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2019

Dear Guest,
We apologize that we didn’t meet your expectations and consequently you did not enjoy your stay with us.
We strive to improve our guests experiences and we thank you for your help in identifying areas for improvement.
We hope you will give one more opportunity to serve you as a guest in our Hotel.

Omdömet skrevs 28 september 2019

Nej det tror jag inte. Jag har åkt till Turkiet många gånger och det här var den bästa hotellet någonsin.
God mat, God service, generösa bartenders, mycket bra rum, mycket bra pooler, goda aktiviter för barn, mycket bra SPA. Allting var perfekt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Hamed K
KayaSide, Halkla İlişkiler Müdürü på Kaya Side, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2019

Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Maten i huvudrestaurangen var fräsch och höll god standard. Det fanns mycket att välja mellan och ingen av oss 7 resande blev dålig i magen av maten, maten låg inte framme länge. Enda negativa var att det var så utspritt när man skulle hämta maten och att personalen inte hade tid att städa upp borden mellan gästerna vid middagen man fick säga till och även då kunde det ta lång tid och de kunde glömma bestick etc. I huvudrestaurangen kunde man inte sitta i badkläder eller gå barfota. Poolrestaurangen hade bra snabbmat som barnen uppskattade, majskolvarna och pizzorna tog snabbt slut.
Bamseklubben var bra och uppskattades av barnen även om det inte var någon som pratade svenska (norska var det närmaste). Låtarna på minidiscot var på andra språk än svenska, någon enstaka på engelska.
Första rummet vi fick luktade fuktskadat så vi fick ett nytt rum vilket gick smidigt. Rummen med havsutsikt var fantastiska. Välstädat för att vara ett så stort hotell nya fräscha handdukar och lakan varje dag.
Personalen hade fullt upp hela tiden eftersom det är jättemycket gäster så de hann inte riktigt med någon service förutom att plocka undan.
Smidigt att hotellet låg precis vid stranden eftersom vi inte åkte in till Side många gånger annars låg taxi till Side på ca 150kr/tur alternativt fanns buss.
Stranden var ren men man var tvungen att paxa stolar både vid poolen och på stranden. Sandstrand med lite småsten i början och några enstaka större stenar.
Barnpoolen hade rutchkanor etc men det sprutade jättemycket vatten speciellt när hinken högst upp tippade över så det var inte många barn som uppskattade det, de små barnen undvek oftast att åka när vattnet var på och utan vattnet kunde man inte åka i rutchkanorna.
Priserna i butikerna på hotellet är väldigt höga tips är att ta med badleksaker till barnen hemifrån alt. köpa i Side.
De har bra med aktiviteter för barn även hoppborgar en gång i veckan.
Ett bra familjehotell, jag hade inte valt att åka hit om jag inte hade haft småbarn.
Bussresan till/från flygplatsen tog ca 1,5-2 timmar.

Tack Bianciii