Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Tina63
Märsta, Sverige

Toppen hotell.

Omdöme om Barut Hemera
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 juni 2023från mobil enhet
Hotellets favoritomdöme
Så bra, god mat, flera restauranger, bra spa, bra frisör med olika typer av behandlingar, fina poolområden+strand,bra aktiviteter, bra underhållning,trevlig personal, fina rum. Personalen har svårt med engelskan pratar bara tyska med mig som gäst.
Datum för vistelsen: juni 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Barut Hotels, İşletme SahibiBarut Hemera, svarade på det här omdömet
Svarade 7 juni 2023
Dear Tinasoderback63,

Thank you very much for your great review. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and went home with memorable moments from the Barut Hemera.
We hope you come back to visit us again soon.

İzzet Bekir|General Manager
    29 612 kr
4.9 km från Barut Hemera
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Kan lätt rekommendera denna hotell till er alla som söker ett hotell med den bästa servicen och maten. Finns allt man kan tänka sig och även lek för barnen. Vill berömma Sıtkı extra mycket från animation showen. Han bjöd verkligen på show dagligen och välkomnade oss på bästa tänkbara sätt.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Isak8888878i
Barut Hotels, İşletme Sahibi på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2021

Dear Guest,

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards

Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Detta toppenhotell gör mig aldrig besviken,rummen är rena och fräscha och dom ska nu dessutom renoveras under vintern.
Maten varieras och allt är rent och fräscht även i buffétrestaurangen.
Personal alltifrån städ till ledarstab är så underbara och vill verkligen att du som gäst känner dig välkommen och omhändertagen, inget önskemål eller synpunkt är för liten. Alla gör verkligen sitt yttersta för dig.
Fina små mysiga restauranger som kan bokas bord till.
Det enda negativa jag kan komma på i år var att vattnet i poolen var lite för kallt.
Detta var mitt 17 besök på detta underbara ställe, och jag lovar det är heller inte mitt sista.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack JanniceUme
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Dear JanniceUme,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor.
Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome. It was a pleasure for us to read your summary about your holiday.
Your lovely words about the hotel mean a lot for us, thank you for sharing them.
It would be a pleasure to see and serve you again at Barut Hotels.

Omdömet skrevs 23 juli 2019

Det här var 8:nde gången jag har varit i det här hotellet och har stannat dem senaste fem åren 3 tre veckor där. Det har jag gjort med familjen och hela familjen har varit super nöjda och vill tillbaka till detta paradis. Maten är av god kvalite . Bra balans mellan lugnet och aktiviteter, bra och rymliga rum , men det bästa är hotellpersonalens vänlighet och hjälpsamhet.Vi tas emot varje gång med öppna armar...Det är jätte många av hotellgäster som återkommer till Barut Hemera . Det bidrar till familjär atmosfär i hela hotellet. Du lär känna personalen och ev.andra gäster om du så önskar. Jag kommer att komma tillbaks till Side igen och bo i detta fina hotell igen.

1  Tack EijaK107
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Dear Eija Korfmaker,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor.
It would be a pleasure to see and serve you again at Barut Hotels.

Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Barut Hemera är ett jätte bra hotell, med jätte bra service och är ett anmält fint hotell, med väldigt god mat. De har även jätte bra personal vid lobby baren Isin och Fevzi sen har de 3 jätte bra personer i animation team Engin,Arda och Sena. Jag har då varit på de här hotellet 3gåner och är fortfarande en nöjd kund och blir aldrig besviken.

Tack naomi0412

Dear naomi0412
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Omdömet skrevs 22 juli 2019

En riktig pärla i Side,Rent,städat o en riktigt snygg design på hotellet.Trevlig personal, som var väldigt tillmötesgående.Vi hade full Allinclusive, vilket innebar att allt var kostnadsfritt, t.om minibaren var fri.Och ett större utbud på drinkar än vad som det brukar vara. Det fanns flera restauranger. Stora restaurangen hade en gigantiskt buffe, Strandrestaurangen hade både buffe och en för lättare måltider typ hamburgare o,dyl.
Stranden hade också reserverad plats för hotellets gäster, och det blev aldrig fullt. Poolerna på hotellområdet var mer frekvent nyttjade, men vi gillade lugnet vid havet bättre än dunket från högtalarna vid poolerna.Det var fräscht o städat på hotellområdet,trädgårdsarbetare höll hela tiden på med något arbete bland träd, gräsytor o rabatter.
Rummen var helt ok, städningen klanderfri.

2  Tack roger b

Dear roger b