Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
JanniceUme
Umeå

Alltid lika bra som vanligt.

Omdöme om Barut Hemera
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 okt. 2019
Detta toppenhotell gör mig aldrig besviken,rummen är rena och fräscha och dom ska nu dessutom renoveras under vintern.
Maten varieras och allt är rent och fräscht även i buffétrestaurangen.
Personal alltifrån städ till ledarstab är så underbara och vill verkligen att du som gäst känner dig välkommen och omhändertagen, inget önskemål eller synpunkt är för liten. Alla gör verkligen sitt yttersta för dig.
Fina små mysiga restauranger som kan bokas bord till.
Det enda negativa jag kan komma på i år var att vattnet i poolen var lite för kallt.
Detta var mitt 17 besök på detta underbara ställe, och jag lovar det är heller inte mitt sista.
Datum för vistelsen: oktober 2019
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
BarutHotels, Genel MüdürBarut Hemera, svarade på det här omdömet
Svarade 15 okt. 2019
Dear JanniceUme,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor.
Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome. It was a pleasure for us to read your summary about your holiday.
Your lovely words about the hotel mean a lot for us, thank you for sharing them.
It would be a pleasure to see and serve you again at Barut Hotels.

Kind Regards,
  • Lol.travel
9.0 km från Barut Hemera
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Det här var 8:nde gången jag har varit i det här hotellet och har stannat dem senaste fem åren 3 tre veckor där. Det har jag gjort med familjen och hela familjen har varit super nöjda och vill tillbaka till detta paradis. Maten är av god kvalite . Bra balans mellan lugnet och aktiviteter, bra och rymliga rum , men det bästa är hotellpersonalens vänlighet och hjälpsamhet.Vi tas emot varje gång med öppna armar...Det är jätte många av hotellgäster som återkommer till Barut Hemera . Det bidrar till familjär atmosfär i hela hotellet. Du lär känna personalen och ev.andra gäster om du så önskar. Jag kommer att komma tillbaks till Side igen och bo i detta fina hotell igen.

1  Tack EijaK107
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Dear Eija Korfmaker,

Thank you very much for your nice feedback on Tripadvisor.
It would be a pleasure to see and serve you again at Barut Hotels.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Barut Hemera är ett jätte bra hotell, med jätte bra service och är ett anmält fint hotell, med väldigt god mat. De har även jätte bra personal vid lobby baren Isin och Fevzi sen har de 3 jätte bra personer i animation team Engin,Arda och Sena. Jag har då varit på de här hotellet 3gåner och är fortfarande en nöjd kund och blir aldrig besviken.

Tack naomi0412

Dear naomi0412
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Omdömet skrevs 22 juli 2019

En riktig pärla i Side,Rent,städat o en riktigt snygg design på hotellet.Trevlig personal, som var väldigt tillmötesgående.Vi hade full Allinclusive, vilket innebar att allt var kostnadsfritt, t.om minibaren var fri.Och ett större utbud på drinkar än vad som det brukar vara. Det fanns flera restauranger. Stora restaurangen hade en gigantiskt buffe, Strandrestaurangen hade både buffe och en för lättare måltider typ hamburgare o,dyl.
Stranden hade också reserverad plats för hotellets gäster, och det blev aldrig fullt. Poolerna på hotellområdet var mer frekvent nyttjade, men vi gillade lugnet vid havet bättre än dunket från högtalarna vid poolerna.Det var fräscht o städat på hotellområdet,trädgårdsarbetare höll hela tiden på med något arbete bland träd, gräsytor o rabatter.
Rummen var helt ok, städningen klanderfri.

2  Tack roger b

Dear roger b

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards

Omdömet skrevs 30 juni 2019

Vi var här i slutet av Juni och planerar redan för att resa hit nästa år!
Check-in gick snabbt och krångelfritt och vi hade maten som väntade på oss i våra rum eftersom våran ankomst var sent på natten.
Dagen efter så visade sig att vårt charterbolag har gett fel info ang. rumstyp och vi fick byta utan några konstigheter till ännu bättre rum helt utan kostnad!
Personalen var så hjälpsam och hjälpte till vid minsta lilla för vi hade vårt 4-åring med oss som kan vara lite krävande ibland.
Maten var så go för att vara all-inclusive både på Buffé och À la carte restauranger. Vi behövde inte ens käka ute då maten var bättre än på dem flesta ställen i stan.
Hotellet har egen strand med gratis parasoller och man kan även hämta drinkar till stranden vilket är ett plus om man inte vill bada i poolen. Passa er för stenar bara. Gå ungefär 30 m till vänster, där slipper man dem.
Det finns så mycket annat som andra har redan nämnt men vi kan bara rekommendera detta hotell och är så glada att få vara här i en vecka!

Stort tack till all personal på Barut Hemera för den underbara upplevelsen :)

Mvh Sultan K.

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack Sultan_SWE
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2019

Kära Sultan_SWE ,

Tack för din recension och för att välja vårt hotell. Vi är glada att du haft din vistelse och vi ser fram emot att ha dig igen som gäst på vårt hotell.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Lite äldre hotell , men ändå mycket fint, väldigt fint och välvårdat ute. Rena och fina pooler och stort grönområde. Många solsängar både i grönområdet och på stranden. En av barerna där man även kan äta lunch ligger alldeles nere vid stranden. Rummen var det negativa, väldigt dåligt med förvaring, en liten garderob och med bara en hylla och en lika liten till med halva med 2 hyllor, sen fanns bara ett litet skåp till med två hyllor. men vi hade en extrasäng så det fick fungera som avlastning också. Maten var helt OK, men blev lite tjatig på slutet av veckan. Men mycket trivsamt och bra shower på kvällarna!

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack Annica54
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Tack så mycket

Kind Regards