Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
roger b
Hallstahammar, Sverige

Härligt Hotell!

Omdöme om Barut Hemera
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 juli 2019
En riktig pärla i Side,Rent,städat o en riktigt snygg design på hotellet.Trevlig personal, som var väldigt tillmötesgående.Vi hade full Allinclusive, vilket innebar att allt var kostnadsfritt, t.om minibaren var fri.Och ett större utbud på drinkar än vad som det brukar vara. Det fanns flera restauranger. Stora restaurangen hade en gigantiskt buffe, Strandrestaurangen hade både buffe och en för lättare måltider typ hamburgare o,dyl.
Stranden hade också reserverad plats för hotellets gäster, och det blev aldrig fullt. Poolerna på hotellområdet var mer frekvent nyttjade, men vi gillade lugnet vid havet bättre än dunket från högtalarna vid poolerna.Det var fräscht o städat på hotellområdet,trädgårdsarbetare höll hela tiden på med något arbete bland träd, gräsytor o rabatter.
Rummen var helt ok, städningen klanderfri.
Datum för vistelsen: juli 2019
Ser du något problem med det här omdömet?
BarutHotels, Genel MüdürBarut Hemera, svarade på det här omdömet
Svarade 23 juli 2019
Dear roger b

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
İzzet Bekir

• Trip.com
7.2 km från Barut Hemera
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 30 juni 2019

Vi var här i slutet av Juni och planerar redan för att resa hit nästa år!
Check-in gick snabbt och krångelfritt och vi hade maten som väntade på oss i våra rum eftersom våran ankomst var sent på natten.
Dagen efter så visade sig att vårt charterbolag har gett fel info ang. rumstyp och vi fick byta utan några konstigheter till ännu bättre rum helt utan kostnad!
Personalen var så hjälpsam och hjälpte till vid minsta lilla för vi hade vårt 4-åring med oss som kan vara lite krävande ibland.
Maten var så go för att vara all-inclusive både på Buffé och À la carte restauranger. Vi behövde inte ens käka ute då maten var bättre än på dem flesta ställen i stan.
Hotellet har egen strand med gratis parasoller och man kan även hämta drinkar till stranden vilket är ett plus om man inte vill bada i poolen. Passa er för stenar bara. Gå ungefär 30 m till vänster, där slipper man dem.
Det finns så mycket annat som andra har redan nämnt men vi kan bara rekommendera detta hotell och är så glada att få vara här i en vecka!

Stort tack till all personal på Barut Hemera för den underbara upplevelsen :)

Mvh Sultan K.

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack Sultan_SWE
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2019

Kära Sultan_SWE ,

Tack för din recension och för att välja vårt hotell. Vi är glada att du haft din vistelse och vi ser fram emot att ha dig igen som gäst på vårt hotell.

Vänliga Hälsningar
İzzet Bekir

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Lite äldre hotell , men ändå mycket fint, väldigt fint och välvårdat ute. Rena och fina pooler och stort grönområde. Många solsängar både i grönområdet och på stranden. En av barerna där man även kan äta lunch ligger alldeles nere vid stranden. Rummen var det negativa, väldigt dåligt med förvaring, en liten garderob och med bara en hylla och en lika liten till med halva med 2 hyllor, sen fanns bara ett litet skåp till med två hyllor. men vi hade en extrasäng så det fick fungera som avlastning också. Maten var helt OK, men blev lite tjatig på slutet av veckan. Men mycket trivsamt och bra shower på kvällarna!

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack Annica54
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Tack så mycket

Şahin Akgül

Omdömet skrevs 8 juni 2018

Allt är bara bäst, restauranger med den bästa servitören Halil Calik underbara, märks att det är 5-stjärning, förutom receptionen som behöver en kurs i engelska och städ som behöver en uppryckning....

Rumstips: Pool access är bäst.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack PontusA68
BarutHotels, Genel Müdür på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2018

Dear Guest,
Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.
Tack så mycket

Best Regards,
Şahin Akgül

Omdömet skrevs 6 november 2017

Imponerande hotell och makalös mat! Oftast när man är på all inclusive så är smaken ofta ganska mainstream men här var det smakrikt, fräscht och jättegott! Dock var det ett märkligt förfarande när det gällde dricka. Många gånger hade man hunnit äta ett tag innan man fick sig något att dricka. Detta gör att jag kan inte kan ge full pott i betyg. Servitörerna gjorde så gott de kunde men det var svårt för dem att hinna med, sen fick man lite känslan av att man störde - lite nonchalanta var de tyvärr men det är förstås lätt när man är stressad. Här hade man gärna sett att man försett sig själv med dryck. (att röra sig under middagarna är nog inte fel :-D) Ett hotell med MAKALÖST gym med otroligt duktig personal. Hela hotellet andas lyx och elegans lägger man även till en fantastisk strand så blir resultatet att hit ska jag igen men då med barnen :-D

Rumstips: Hade rum 1612. Bra och nära till restaurang, pool och hav tyvärr ingen sol på balkongen, inte någon gång under dagen.
Datum för vistelsen: november 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack malinw827
BarutHotels, General Manager på Barut Hemera, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2019

Dear Malin W

Barut Hemera Hotel Team

Omdömet skrevs 13 oktober 2017

Mycket bra hotell med god service och trevlig personal. Rummet rent och snyggt det var mycket lugnt . Maten var bra med varierande utbud. Stor grön trädgård med ett flertal pooler. Stranden mycket bra samt att det var uppdelat mellan rökare och icke rökare.

Rumstips: Rum4132 var tyst
Datum för vistelsen: oktober 2017