“Hotell för tyskar”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Defne Star Hotel
Rankad som nummer 83 av 229 hotell i Side
Omdömet skrevs juli 28 2014

Detta hotell är till 100% anpassat för tyskar. information, mat och dryck, personal talar endast tyska och ÄR tyskar. underhållning på tyska... ALLT är tyskt. som att ta med tyskland till turkiet. trist!! läget och standard bra. maten ok.

• Bodde här: Juli 2014, reste med familjen
1  Tack Th0mpa

Omdömet skrevs augusti 20 2013

Underbart hotell i Side med väldigt bra läge vid den fina stranden. En av de finaste sandstränderna vi besökt i turkiet med låggrunt och väldigt rent havsvatten! Gratis solstolar såväl som vid stranden som vid poolen.

Servicen på hotellet höll god standard och man kände sig genast välkommen. Maten var varierad och smakade utsökt. Fanns alltid mycket att välja mellan.

Hotellet håller på att renoveras och vi hade tur som fick en av de renoverade rummen som helt klart håller standarden. Stora sköna sängar! Städades 6 av 7 dagar. Handdukarna som man fick ha med sig till stranden byttes en gång i veckan.

En nackdel var att det pratades tyska hela tiden och endast ett fåtal av de som jobbade där kunde tala engelska. Med de som jobbade i receptionen var det dock inga problem att göra sig förstådd.

Ett animation team fanns på hotellet som såg till att man aldrig hade tråkigt, även disco ordnades på systerhotellet Defne Defnem som man fick gå till. Dock var även underhållningen på tyska.

Allt som allt skulle vi gärna återvända till detta underbara hotell. Värt att nämna är att vi åkte som familj varav 3 barn och 2 vuxna. Vi alla var mycket nöjda med vår två veckors långa vistelse.

• Bodde här: Augusti 2013, reste med familjen
Tack aalici
Omdömet skrevs augusti 5 2012

Ett jättebra hotell i Side med ett av det bästa poolområden vi besökt. Gratis solstolar på strand och vid poolen, inga problem att få plats! Rummen var mycket rymliga och bra. Service vid pool och restaurang var mycket bra! Enda problemet (?) var att allt var gjort för tyska turister och endast ett fåtal kunde engelska. Men vi kan verkligen rekommendera detta hotell

• Bodde här: Maj 2012, reste som ett par
4  Tack BoAnnika
Omdömet skrevs januari 17 2015

Tips för att välja rum: Try to get a room on the higher floors. There is a special pool for children with slides, it gets v ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2014, reste som ett par
Tack Lisa K
Omdömet skrevs oktober 1 2014

• Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
2  Tack Zafer Dolu Y
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Sidehotell
0,2 km bort
Armas Bella Sun
Nr 128 av 229 i Side
345 omdömen
Visa priser

Besökt Defne Star Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Defne Star Hotel

Adress: Denizbuku Mevkii Celal Bayar Bulvari, Side, Manavgat 07330, Turkiet
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Manavgat > Side
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 66 av Lyxhotell i Side
Prisklass: 530 kr - 1 645 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Defne Star Hotel 4*
Antal rum: 475
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Defne Star Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Defne Star Side
Hotel Defne Star

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?