Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 284 US$/natt.

• Frukost ingår
  • Frukost ingår
Orbitz.com
  • Precis vid stranden
  • Restaurang
HotelsClick
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 481 US$/natt.

Crystal Sunset Luxury Resort & Spa(Side)
Omdömet skrevs 20 augusti 2013

Underbart hotell i Side med väldigt bra läge vid den fina stranden. En av de finaste sandstränderna vi besökt i turkiet med låggrunt och väldigt rent havsvatten! Gratis solstolar såväl som vid stranden som vid poolen.

Servicen på hotellet höll god standard och man kände sig genast välkommen. Maten var varierad och smakade utsökt. Fanns alltid mycket att välja mellan.

Hotellet håller på att renoveras och vi hade tur som fick en av de renoverade rummen som helt klart håller standarden. Stora sköna sängar! Städades 6 av 7 dagar. Handdukarna som man fick ha med sig till stranden byttes en gång i veckan.

En nackdel var att det pratades tyska hela tiden och endast ett fåtal av de som jobbade där kunde tala engelska. Med de som jobbade i receptionen var det dock inga problem att göra sig förstådd.

Ett animation team fanns på hotellet som såg till att man aldrig hade tråkigt, även disco ordnades på systerhotellet Defne Defnem som man fick gå till. Dock var även underhållningen på tyska.

Allt som allt skulle vi gärna återvända till detta underbara hotell. Värt att nämna är att vi åkte som familj varav 3 barn och 2 vuxna. Vi alla var mycket nöjda med vår två veckors långa vistelse.

• Bodde här: augusti 2013, reste med familjen
Tack aalici
Omdömet skrevs 5 augusti 2012

Ett jättebra hotell i Side med ett av det bästa poolområden vi besökt. Gratis solstolar på strand och vid poolen, inga problem att få plats! Rummen var mycket rymliga och bra. Service vid pool och restaurang var mycket bra! Enda problemet (?) var att allt var gjort för tyska turister och endast ett fåtal kunde engelska. Men vi kan verkligen rekommendera detta hotell

• Bodde här: maj 2012, reste som ett par
4  Tack BoAnnika
Omdömet skrevs 17 januari 2015

Tips för att välja rum: Try to get a room on the higher floors. There is a special pool for children with slides, it gets very noisy when they are in motion.
  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Omdömet skrevs 1 oktober 2014

• Bodde här: juni 2014, reste med familjen
Omdömet skrevs 7 april 2012

Tips för att välja rum: No rooms have a bath, all showers
  • Bodde här: mars 2012, reste som ett par