Kostnadsfri avbokning till den 22-12-03
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-03
Tripadvisor187 US$
Vio.com8 864 US$
Omdömet skrevs 22 juni 2022 från mobil enhet

Finner inga ord för detta ställe. Vart ska man börja?

Hela upplevelsen skapar de absolut högsta betyget.
Personalen är utan tvekan den bästa, alltid glada, så hjälpsamma och välkomnande.
Läget, rummen , poolen, stranden ja allt finner sin perfekta roll för att skapa den bästa upplevelsen.

Om jag personligen ska skriva något som är ett litet minus så är det att det inte spelas någon musik på dagarna vid poolen.
Bara vid "vattengympan" eller liknande aktivitet.

Vill ni ha lyx, god mat och en helt oförglömlig upplevelse besök detta HOTELLET.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 622pernillal
Barut Hotels, Другое på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2022

Dear Pernilla,

Thank you for sharing with us a fabulous review of your recent stay at Acanthus & Cennet Barut Collection. I appreciate your kind words regarding our dedicated team and beautiful and well-maintained facilities. It is our goal to provide exceptional service to all our guests. I am so pleased to read your positive recommendation to others. We already look forward to welcoming you back to our resort in the very near future.

Halil Özcan | General Manager

Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Vi var på Acanthus&Cennet för 5:e gången i juni.
Allt är helt fantastisk!
Rummen, maten samt personalen.
Stort tack till Faruk, Animation team .
Alla personal i poolbaren.
Vi kommer tillbaka i början av September!!

Här blir ingen missnöjd med sin semester!!

Urban & Pernilla

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack kungen74
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2019

Dear Urban & Pernilla,

Thank you for your 5-star review! It was such an honor to share our beautiful resort with you, and I am so pleased to hear that you enjoyed such a relaxing holiday with us. I hope to welcome you back, soon!

Halil Özcan | General Manager

Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Service va mycket bra, hotelet är mycket fantastik med mycket fina personal och gäster. Enterteiment team har varit mycket fantastika , speciell Oktay. Tack så mycket för en underbar holiday och jag kommer tillbaka nästa år

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Lumi L
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Dear Lumi,

I am so grateful you have taken the time to review your recent stay at the Barut Acanthus & Cennet. I am proud that we were able to satisfy you with the service you have received and you had a fantastic holiday. I hope to be welcoming you back in the future!

Halil Özcan

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Ett kanon hotel på alla punkter.
Boende
Mat o Dryck
Service
Ett hotel som man mer än gärna återvänder till.
Är inget direkt barnhotel utan för medelsålders och äldre. Ett hotel för avkoppling och god mat.

Datum för vistelsen: juni 2018
2  Tack 118bengtm
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2018

Dear Bengt M,

Thank you for choosing Barut Acanthus & Cennet for your holiday destination. I am thrilled our beautiful resort provided you with an unforgettable Mediterranean holiday. I am truly grateful for your wonderful review, and cannot wait to welcome your return for another exceptional holiday experience!

Halil ÖZCAN

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht, nära till härlig strand, tryggt och snyggt. Vänlig personal och god mat. Snygga rum med perfekt aircondition. All inclusive hotell, fina drickat, mycket att välja mellan i drinkväg. Nära in till Side, promenadväg.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 79annmarieh
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Dear Ann-Marie,

I am delighted to have you as our guests and read amazing comments about your dream holiday at the Barut Acanthus & Cennet! I truly appreciate your time, recommending us and we will all be looking forward to your next vacation here in the not-so-distant future.

Halil ÖZCAN