15 personer tittar på det här hotellet
Priceline187 US$
Trip.com334 US$
Travelocity371 US$
Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Vi var på Acanthus&Cennet för 5:e gången i juni.
Allt är helt fantastisk!
Rummen, maten samt personalen.
Stort tack till Faruk, Animation team .
Alla personal i poolbaren.
Vi kommer tillbaka i början av September!!

Här blir ingen missnöjd med sin semester!!

Urban & Pernilla

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack kungen74
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2019

Dear Urban & Pernilla,

Thank you for your 5-star review! It was such an honor to share our beautiful resort with you, and I am so pleased to hear that you enjoyed such a relaxing holiday with us. I hope to welcome you back, soon!

Halil Özcan | General Manager

Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Service va mycket bra, hotelet är mycket fantastik med mycket fina personal och gäster. Enterteiment team har varit mycket fantastika , speciell Oktay. Tack så mycket för en underbar holiday och jag kommer tillbaka nästa år

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Lumi L
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Dear Lumi,

I am so grateful you have taken the time to review your recent stay at the Barut Acanthus & Cennet. I am proud that we were able to satisfy you with the service you have received and you had a fantastic holiday. I hope to be welcoming you back in the future!

Halil Özcan

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Ett kanon hotel på alla punkter.
Boende
Mat o Dryck
Service
Ett hotel som man mer än gärna återvänder till.
Är inget direkt barnhotel utan för medelsålders och äldre. Ett hotel för avkoppling och god mat.

Datum för vistelsen: juni 2018
2  Tack 118bengtm
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2018

Dear Bengt M,

Thank you for choosing Barut Acanthus & Cennet for your holiday destination. I am thrilled our beautiful resort provided you with an unforgettable Mediterranean holiday. I am truly grateful for your wonderful review, and cannot wait to welcome your return for another exceptional holiday experience!

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht, nära till härlig strand, tryggt och snyggt. Vänlig personal och god mat. Snygga rum med perfekt aircondition. All inclusive hotell, fina drickat, mycket att välja mellan i drinkväg. Nära in till Side, promenadväg.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 79annmarieh
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Dear Ann-Marie,

I am delighted to have you as our guests and read amazing comments about your dream holiday at the Barut Acanthus & Cennet! I truly appreciate your time, recommending us and we will all be looking forward to your next vacation here in the not-so-distant future.

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min man har åkt till Turkiet i flera år nu på sommaren, ibland två gånger. Vi älskar landet, värmen och havet. I år tipsade min son mig om hotellet och bad oss åka hit för att kolla om det är så bra som recensionerna säger. Vi har varit här i en vecka nu, åker hem i morgon. Detta är utan tvekan det absolut bästa hotell vi varit på. Det är relativt nytt, mycket stort och fräscht rum, enormt mycket plats för kläder. Rent och städat varje dag. Ytorna runt omkring på hotellet är lika städade och fräscha. Det finns tre a la cart restauranger men vi åt bara i buffén och i poolrestaurangen. Nästa gång bokar vi bord i någon av dem andra restaurangerna. Det är ett tema varje dag som tex latinamerikanskt och asiatiskt. Restaurangen är ren och fräsch den med, allt har sin plats och det finns gott om plats. Man behöver inte skynda sig för att ta ett bord. Jag är kräsen av mig men tycker att det har varit bra mat. Det finns en stor pool med gott om plats, här behöver man kanske gå upp och ta en plats om man vill ha en speciell plats. Havet har också gott om solstolar, mycket bekväma. Det fläktade gott där nere. Vi upplevde ett stort lugn här, ingen trängsel och inga påhopp av personal i butiken eller utanför hotellet. Det finns en strandpromenad som leder till Old town,Side. Ta en promenad dit tidigt en morgon och du kan ta fina bilder. På kvällen är det mycket folk som tittar i affärer, äter gott osv. Det var häftigt att se alla människor. Inga försäljare som tvingar dig att köpa något eller komma in i butiken, en och annan restaurangägare men det räckte att säga No thank you. Det enda som vi inte uppfattade var att poolhanddukarna redan låg på rummet i garderoben så vi gick och letade på morgonen efter var personen med handdukarna var. Man byter varje eftermiddag vid havet eller poolen. Jag rekommenderar verkligen detta hotell och jag kommer att åka tillbaka redan nästa år om allt går som man vill.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annsofieh943
BarutHotels, General Manager på Acanthus & Cennet Barut Collection, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Dear Annsofie,

I appreciate you have taken the time to share your thoughts about your first visit to the Barut Acanthus & Cennet with our recent and future guests on Tripadvisor. I am absolutely delighted to read that we were able to impress you with our faultless service, dedicated staff, immaculate grounds and pools and the variety of food and drinks. Our goal is to ensure every guest experience is both exceptional and memorable - I am very pleased we exceeded your expectations! I look forward to welcoming you back for another memorable experience in a future.