Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
bertelh

Förstklassigt hotell

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 juni 2022från mobil enhet
Ett utmärkt hotell med bra läge, till stranden och det gamla Side. Vänlig och hjälpsam personal, som löser alla problem, som kan dyka upp. Vill speciellt nämna Ali och Asli, som professionellt och vänligt skötte sina arbeten i stora restaurangen. Oklanderlig städning och hygien. Stor variation med maten och mycket välsmakande. Ett förslag till att göra hotellet ännu bättre, vore att göra stranden till en icke rök zon. Nu finns det visserligen en del av stranden, där det råder rökförbud, men skyltarna är kanske för små, iallafall så var det många som rökte där. Nuförtiden vill man njuta av den friska havsluften och inte tvingas andas in giftig tobaksrök.
Datum för vistelsen: juni 2022
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Side Star Elegance Elegance, Genel MüdürSide Star Elegance, svarade på det här omdömet
Svarade 6 juni 2022
Dear Guest ,
We would like to thank you for filling tripadvisor forms and writing some important opinions.. It is really important for us to hear your experience and impressions. We look forward to seeing you again as a guest in near future.
10 350 kr
    3 932 kr
6.8 km från Side Star Elegance
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 26 december 2018

Detta är det bästa hotell vi varit på i Side. Bra mat med variation där man kan äta hela dygnet. Mycket varierad drinklista där även ölen smakar bra. Mycket bra wi-fi på hela hotellet. Rum med pool-access finns samt familjerum. Hit kommer vi att åka igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack grodan2014
Side Star Elega... E, Halkla İlişkiler Müdürü på Side Star Elegance, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2019

Dear grodan 2014
We will be always happy when your dreams of a perfect holiday come true with us and the stay in our hotel corresponds to your expectations.
We look forward to seeing you again as a guest in near future.
Best regards

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Det här hotellet är det överlägset bästa jag bott på. Har bott två gånger på side star elegance, har redan bokat för sommaren 2019.
Hotellet är väldigt stort, men tack vare smart lösning med olika nivåer upplever jag det som mysigt. Läget är perfekt vid stranden och promenadavstånd in till gamla stan på den mysiga strandpromenaden. Rekommenderar att boka rummen där du har tillgång till egen pool. Har inget negativt att säga om detta hotell, om jag kunde skulle jag spendera hela sommaren här.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Linus S
Side Star Elega... E, Halkla İlişkiler Müdürü på Side Star Elegance, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Dear LinusSellden ,
First of all we would like to thank you for taking the time to share on Tripadvisor your experience at Side Star Elegance Hotel .
expectations.

Looking forward to welcoming you back to Turkey
Warm regards

Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Helt underbart, hotellet, maten, servicen, många trappor, men fanns många hissar. Stranden o strandbaren super o nära. Städning super. Vi hade ett rum med direkt poolaccess, där låg man på madrasser o hade det lugnt o skönt. Vi hade 34-38 grader varmt o molnfritt den veckan vi var där. Var värt varenda krona. Detta rum kommer vi boka om på nytt. Så en underbar vecka, och Side levererar som vanligt. Vi älskar Side o kommer att återkomma 😃

Datum för vistelsen: september 2017
Tack carola781
Side Star Elegance Elegance, Genel Müdür på Side Star Elegance, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2022

Dear Guest ,

Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet är klassat som 5 stjärnor - men tyvärr blir det bara sämre år från år... bott här ett par gånger nu...men aldrig mer :(.
Personalen är ok. men management är sååå dåliga. Maten är ok om man älskar tyskmat = massor av socker o bakelser..

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Eva-Lena P
Side Star Elega... E, Halkla İlişkiler Müdürü på Side Star Elegance, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017

Dear Guest,
thank you for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Your complaints are forwarded to the related department.

It will be a pleasure for us see you here again.

We wish you all the best.

Side Star Elegance Hotel

Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

Side Star Elegance är ett helt fantastiskt hotel. Lugn fin och avspänd atmosfär. Otroligt fint och vänligt bemötande från all personal.

Maten är i en klass för sig, underbar buffe' och fyra olika all a carte restauranger. Drinkar o cocktails är lika bra de. Nyrustade superfina rum och många nya pooler. Hotellet har en egen fin strand med strandbar.

Jättefin strandpromenad in till Side tar bara 15 - 20 minuter.

Kan bara avsluta med att här är allt superbra. Vi är nu här för tioende gången och det blir bara bättre och bättre!!!!😀😀😎😎

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack 833mikaelg
Levent S, Manager på Side Star Elegance, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2016

Dear Guest,

Sincerely,