“Fantastiskt”

Rankad som nr 11 av 218 Restauranger i Side
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Jag rekommenderar varmt Karma. Det är utan tvekan värt ett besök, matupplevelsen och servicen var flawless. Det är en lite dyrare restaurang men helt klart värt varenda krona!

Tack minimusen

Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Bra priser och utbud, personalen var supertrevlig och det går att sitta både ute och inne. Mysigt och riktigt gott!

Tack Johanna W
Omdömet skrevs 18 september 2017

Gillar du äta god mat som serveras av trevlig / kunnig personal samt med fin havsutsikt. Då är karma ett måste, när du besöker Side.

Tack Axag81
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk utsikt över havet. Mysig miljö att sitta i. Servicen var mycket bra och framförallt så var maten mycket god!! Gillar man annorlunda smaker så prova spicy passion drinken! Sides bästa restaurang helt klart.

1  Tack 514mariannee
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Maten var jättegod, men opersonlig service. Därav betyget. Fin utsikt med solnedgången mitt framför en.

2  Tack louiiisegustafsson

Besökt KARMA Restaurant? Berätta vad du tyckte!