Vio.com

Bara positivt ❤️

Omdöme om Castival Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 sep. 2023
Hotellets favoritomdöme
Underbart hotell och personal, har inget att klaga på. Maten va varierad, underhållningen väldigt bra. Mustafa i poolområdet, helt fantastisk och hamam upplevelsen va underbar. Strandbaren bra service och god mat. Inget bråk, stök eller fylla. Vi kommer definitivt åka tillbaka med hela familjen eller själva.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tips för att välja rum: Gå på hamam första dagen
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroCastival Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 8 okt. 2023
Dear Guest,
We would like to thank you for evaluating Castival Hotel and the services we offer on this platform by giving five stars.
We hope to be able to host you always.
6 198 kr
  • Agoda.com
4.7 km från Castival Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 21 augusti 2023

Superfint hotell med allt vad du önskar dig. God mat som finns dygnet runt, många och stora pool områden. Trevlig personal och ett tack till Sengül från HR avdelningen. Kommer definitivt komma tillbaka hit.

Tack Aylin D
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2023

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. We would also like to thank you for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

Omdömet skrevs 18 augusti 2023 från mobil enhet

Det vet de bästa semester i det finaste Hotel. Maten var god med olika typer av mat och salt och det finns snak hela tiden dom är snälla.
Man badar i hav och i bad hus och det är bra med alla ålder.
Hotel chef Muhammed är den snällaste personen i hela hotellet han är rolig och han hjälper andar med leende

Tack Shahed K

Omdömet skrevs 13 augusti 2023 från mobil enhet

Hade inte så stora förväntningar på hotellet trots att det fått bra betyg på nätet. Men detta hotell var verkligen bra. God o varierad mat. Olika teman vid poolen varje dag. Bra underhållning. Nära till shopping och trevlig personal. Bra poolområde med både barndel och flera vattenkanor. Golfbil till stranden tar ca 1,5 minuter. Eller en promenad på ca 8-10 min. Ok snackbar både vid poolen o stranden. All inklusive ingår på båda ställena. Det enda jag kan säga något om är att det ”bara” fylldes på med vatten i minibaren. Tidigare hotell jag bott på har fyllt på med såväl läsk som öl också. Vi var 1 vuxen o 2 tonåringar och vi hade o göra hela tiden. Som vanligt på hotell så är det svårt att få stolar vid poolen. Direkt på morgonen Men efter lunch så har folk tröttnat. Så stranden på fm o poolen på em för soldyrkaren. Shopping sker med fördel efter kvällsmaten då det är svalare ute. Själv var jag intresserad innan jag åkte vad saker kostade. Så jag bifogar gärna detta här. Nikeskor 20-35 Euro. Hel dress Nike eller annat märke 15-25 Euro. T shirts från 10 euro för 3. Tofflor 3-5 Euro. Parfym 1 flaska 10 euro 3 för 20. Handväskor från 10 euro. Underkläder 10 st för 10 euro. Allt går att pruta på.

Rumstips: OM ni har möjlighet. Boka egen transport till hotellet. Värt varenda krona. Är man familj behöver det inte ens bli dyrare.
Tack RickardElvis

Dear Guest,

Thank you for taking your valuable time to evaluate our hotel and our staff.
We want you to know that your thoughts and comments are very important to us.
We would like to express our gratitude on behalf of all our staff and hotel management,
We wish you healthy and happy days.
Castival Hotel Team

Omdömet skrevs 10 augusti 2023

Väldigt fint hotell med trevlig personal. Maten är ok, mycket att välja mellan och nära till havet. Mycket att göra vid polen. Sengul från hotellet är väldigt hjälpsam med information om utflykter osv.

Tack Nasim a
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2023

Dear Guest,

Thank you for your fantastic feedback here on Tripadvisor. It was a pleasure to read your review and to learn, that you have had an enjoyable stay at Castival Hotel
We would be happy to see you at our hotel again.

Kind regards,
Castival Hotel

Omdömet skrevs 6 augusti 2023

Fantastiskt hotell!! Otroligt bra service!! Man får vatten i värmen hela tiden, mat och dryck överallt. Supergoda drinkar i lobbybaren, rena och fräscha rum! Rekommenderas! Massor av mat att välja på!

Tack Camilla e