Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
RickardElvis
Bergby, Sverige

En mycket vilsam semester på ett mkt bra hotell

Omdöme om Castival Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 aug. 2023från mobil enhet
Hade inte så stora förväntningar på hotellet trots att det fått bra betyg på nätet. Men detta hotell var verkligen bra. God o varierad mat. Olika teman vid poolen varje dag. Bra underhållning. Nära till shopping och trevlig personal. Bra poolområde med både barndel och flera vattenkanor. Golfbil till stranden tar ca 1,5 minuter. Eller en promenad på ca 8-10 min. Ok snackbar både vid poolen o stranden. All inklusive ingår på båda ställena. Det enda jag kan säga något om är att det ”bara” fylldes på med vatten i minibaren. Tidigare hotell jag bott på har fyllt på med såväl läsk som öl också. Vi var 1 vuxen o 2 tonåringar och vi hade o göra hela tiden. Som vanligt på hotell så är det svårt att få stolar vid poolen. Direkt på morgonen Men efter lunch så har folk tröttnat. Så stranden på fm o poolen på em för soldyrkaren. Shopping sker med fördel efter kvällsmaten då det är svalare ute. Själv var jag intresserad innan jag åkte vad saker kostade. Så jag bifogar gärna detta här. Nikeskor 20-35 Euro. Hel dress Nike eller annat märke 15-25 Euro. T shirts från 10 euro för 3. Tofflor 3-5 Euro. Parfym 1 flaska 10 euro 3 för 20. Handväskor från 10 euro. Underkläder 10 st för 10 euro. Allt går att pruta på.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tips för att välja rum: OM ni har möjlighet. Boka egen transport till hotellet. Värt varenda krona. Är man familj behöver...
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroCastival Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 26 aug. 2023
Dear Guest,

Thank you for taking your valuable time to evaluate our hotel and our staff.
We want you to know that your thoughts and comments are very important to us.
We would like to express our gratitude on behalf of all our staff and hotel management,
We wish you healthy and happy days.
Castival Hotel Team
    29 711 kr
8.1 km från Castival Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 10 augusti 2023

Väldigt fint hotell med trevlig personal. Maten är ok, mycket att välja mellan och nära till havet. Mycket att göra vid polen. Sengul från hotellet är väldigt hjälpsam med information om utflykter osv.

Tack Nasim a
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2023

Dear Guest,

Thank you for your fantastic feedback here on Tripadvisor. It was a pleasure to read your review and to learn, that you have had an enjoyable stay at Castival Hotel
We would be happy to see you at our hotel again.

Kind regards,
Castival Hotel

Omdömet skrevs 6 augusti 2023

Fantastiskt hotell!! Otroligt bra service!! Man får vatten i värmen hela tiden, mat och dryck överallt. Supergoda drinkar i lobbybaren, rena och fräscha rum! Rekommenderas! Massor av mat att välja på!

Tack Camilla e

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. We would also like to thank you for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Väldigt bra hotel! Rena rum, pooler och fräsch mat. Personalen på hotellet är väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi var på hotellet under vår smekmånad i 3 veckor och blev extra bra bemötta av vissa i personalen. Vi vill tacka speciellt Fatma som arbeta på Guest relations för hennes underbara bemötande och hjälp varje dag, Mustafa vid poolen som alltid gav det lilla extra och managern för guest relations som hjälpte oss med allt vi behövde.
Vi kommer definitivt att återvända till hotellet!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Helena S
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2023

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. Also, thank you very much for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

Omdömet skrevs 14 juni 2023

Ska rekommendera starkt bästa service godaste mat och speciellt i restaurangen av Mustafa.
Rekommenderar och ger 5 stjärnor 🌟 +
Återkommer säkert hygien är superbra bästa bemötande och läget är superbra

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Jasmin C
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2023

Omdömet skrevs 14 juni 2023

Superbra hotel för familjer underbar bemötande och speciellt i restaurangen där jag blev serverad av en underbar servitris som heter Mahmoud ger 5 stjärnor + och återkommer på besök. Rekommenderar starkt

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Magdalena C