Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Camilla e

Fam Ericson

Omdöme om Castival Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 aug. 2023
Fantastiskt hotell!! Otroligt bra service!! Man får vatten i värmen hela tiden, mat och dryck överallt. Supergoda drinkar i lobbybaren, rena och fräscha rum! Rekommenderas! Massor av mat att välja på!
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroCastival Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 13 aug. 2023
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. We would also like to thank you for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

8 630 kr
4.9 km från Castival Hotel
Visa fler hotell i Side
1924 av 2 305 omdömen
Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Väldigt bra hotel! Rena rum, pooler och fräsch mat. Personalen på hotellet är väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi var på hotellet under vår smekmånad i 3 veckor och blev extra bra bemötta av vissa i personalen. Vi vill tacka speciellt Fatma som arbeta på Guest relations för hennes underbara bemötande och hjälp varje dag, Mustafa vid poolen som alltid gav det lilla extra och managern för guest relations som hjälpte oss med allt vi behövde.
Vi kommer definitivt att återvända till hotellet!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Helena S
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2023

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. Also, thank you very much for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

Omdömet skrevs 14 juni 2023

Ska rekommendera starkt bästa service godaste mat och speciellt i restaurangen av Mustafa.
Rekommenderar och ger 5 stjärnor 🌟 +
Återkommer säkert hygien är superbra bästa bemötande och läget är superbra

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Jasmin C
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2023

Omdömet skrevs 14 juni 2023

Superbra hotel för familjer underbar bemötande och speciellt i restaurangen där jag blev serverad av en underbar servitris som heter Mahmoud ger 5 stjärnor + och återkommer på besök. Rekommenderar starkt

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Magdalena C

Omdömet skrevs 10 juli 2022

Vi var 4 familjer som åkte och alla blev jätte sjuka.. var inlåsta på hotellrummet i 5 dagar, hotellet vägrade erkänna att det va pga av buffen.. kom hem och åkte till akuten där det visade sig vara en farlig bakterie i tarmen.. ute baren var värst otrevlig kock som pratade illa om gästerna, samt inte tillagade maten väl fast jag sa till..

Hotellet i sig jätte fint, men ingen turkiet känsla då allt var turist anpassat..

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack ssnc2022
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2022

Kära ssnc2022

Tack för ditt omdöme, men vi beklagar att du inte var nöjd med din vistelse på vårt hotell.
Målet med vårt hotell är att erbjuda våra gäster professionell service och hög kvalitet, våra gästers önskemål är mycket viktiga för oss.
Rätterna på restaurangerna och barerna är föremål för stränga kontroller, så att påståendet "det var på buffén" är ett antagande som vi inte kan acceptera. Mag- och tarmproblem på semestern kan ha väldigt olika orsaker som t.ex B. mycket höga temperaturer och tillhörande klimatförändringar för våra gäster, obekant mat, kalla drycker m.m.
Som hotell gör vi allt vi kan för att våra gäster ska kunna njuta av en bekymmersfri semester och arbeta strikt i enlighet med internationella hygienriktlinjer. Detta innebär också att prover på mat, dryck, kranvatten, poolvatten och havsvatten regelbundet tas och utvärderas på hotellets strand av ett oberoende institut. Lyckligtvis visar de aktuella resultaten inga avvikelser för oss.
Vi önskar er all lycka.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 21 juni 2022 från mobil enhet

Tack för en underbar personalstyrka 🙏 Det var en trevlig vistelse bland underbara, trevliga och serviceinriktad personal. Maten var så god och salladsbuffén var så fint. Jag villl tacka första främst Cigdem och hennes kollegor Ismet samt Cihan. Ni gjorde ett fantastiskt jobb under min vistelse.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 822filizb
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2022

Kära 822filizb.

Tack för ett så bra omdöme och den trevliga vistelsen bland underbar, trevlig och serviceinriktad personal. Tack för det speciella berömmet till Cigdem och hennes kollegor Ismet och Cihan. Vi delade det med glädje.
Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen på vårt hotell.

Vänliga Hälsningar