Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jasmin C

Återkommer 100% ❤️🇹🇷🇱🇧🇸🇪

Omdöme om Castival Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 juni 2023
Ska rekommendera starkt bästa service godaste mat och speciellt i restaurangen av Mustafa.
Rekommenderar och ger 5 stjärnor 🌟 +
Återkommer säkert hygien är superbra bästa bemötande och läget är superbra
Datum för vistelsen: juni 2023
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroCastival Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 24 juni 2023
Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your experience at our hotel. Also, thank you very much for including our teammates who work to provide you with a wonderful holiday experience in your comment!

We look forward to welcoming you again.
Regards,
    33 963 kr
8.1 km från Castival Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 14 juni 2023

Superbra hotel för familjer underbar bemötande och speciellt i restaurangen där jag blev serverad av en underbar servitris som heter Mahmoud ger 5 stjärnor + och återkommer på besök. Rekommenderar starkt

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Magdalena C
Muhammed Eğrikol, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2023

Dear Guest,

We look forward to welcoming you again.
Regards,

Omdömet skrevs 10 juli 2022

Vi var 4 familjer som åkte och alla blev jätte sjuka.. var inlåsta på hotellrummet i 5 dagar, hotellet vägrade erkänna att det va pga av buffen.. kom hem och åkte till akuten där det visade sig vara en farlig bakterie i tarmen.. ute baren var värst otrevlig kock som pratade illa om gästerna, samt inte tillagade maten väl fast jag sa till..

Hotellet i sig jätte fint, men ingen turkiet känsla då allt var turist anpassat..

Tack ssnc2022
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2022

Kära ssnc2022

Tack för ditt omdöme, men vi beklagar att du inte var nöjd med din vistelse på vårt hotell.
Målet med vårt hotell är att erbjuda våra gäster professionell service och hög kvalitet, våra gästers önskemål är mycket viktiga för oss.
Rätterna på restaurangerna och barerna är föremål för stränga kontroller, så att påståendet "det var på buffén" är ett antagande som vi inte kan acceptera. Mag- och tarmproblem på semestern kan ha väldigt olika orsaker som t.ex B. mycket höga temperaturer och tillhörande klimatförändringar för våra gäster, obekant mat, kalla drycker m.m.
Som hotell gör vi allt vi kan för att våra gäster ska kunna njuta av en bekymmersfri semester och arbeta strikt i enlighet med internationella hygienriktlinjer. Detta innebär också att prover på mat, dryck, kranvatten, poolvatten och havsvatten regelbundet tas och utvärderas på hotellets strand av ett oberoende institut. Lyckligtvis visar de aktuella resultaten inga avvikelser för oss.
Vi önskar er all lycka.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 21 juni 2022 från mobil enhet

Tack för en underbar personalstyrka 🙏 Det var en trevlig vistelse bland underbara, trevliga och serviceinriktad personal. Maten var så god och salladsbuffén var så fint. Jag villl tacka första främst Cigdem och hennes kollegor Ismet samt Cihan. Ni gjorde ett fantastiskt jobb under min vistelse.

Tack 822filizb
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2022

Kära 822filizb.

Tack för ett så bra omdöme och den trevliga vistelsen bland underbar, trevlig och serviceinriktad personal. Tack för det speciella berömmet till Cigdem och hennes kollegor Ismet och Cihan. Vi delade det med glädje.
Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen på vårt hotell.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 19 juni 2022

Mycket bra hotell som ligger nära stranden. God mat, bra service med mycket professionell och serviceinriktad personal. Jag måste nämna Cigdem, Esmet och Cihan som gjorde det lilla extra för gästerna trivsel. Kommer gärna tillbaka hit nästa år.

Tack azinv2019
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2022

Kära azinv2019.

Vi är glada att du trivdes på vårt hotell och att du särskilt berömde vår personal i din recension. Tack för detta mycket bra betyg.
Vi välkomnar dig gärna igen.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 23 maj 2022

Bra läge med trevlig personal och bra service, läget var jätte bra med närhet till butiker restauranger caféer toaletter allt möjligt. Det var bra utbud i restaurangen men många alternativ för alla familjer.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack 993rsb
Ines Schmidt, Обслуживание гостей/стойка регистрации på Castival Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2022

Kära 993rsb.

Tack å hela vårt teams vägnar för att du tog dig tid att betygsätta vårt hotell så högt. Våra gästers tillfredsställelse är mycket viktigt för oss.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till vårt Castival Hotel snart.

Hälsningar
Castival hotellledning