“Fantastisk restaurang!”

Rankad som nr 13 av 202 Restauranger i Side
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs september 16 2017

Åker ni till Side, missa inte denna fantastiska restaurang! Utöver den mycket goda maten är personalen fantastiskt gästvänlig och serviceminded! Dessutom kan ni avnjuta måltiden precis vid vattenbrynet - häftigt :-)

Tack soffih2017

Omdömet skrevs juli 10 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat, trevlig o gästvänlig personal samt underbar utsikt över havet! Rekommenderas varmt!

Vidare har ägarna också en till restaurang som heter Serenade (nystartad) som ligger nära stora flaggan i rondellen o perfekt för de som bor på Side Resort. Där åt vi också flera gånger. Sedat som jobbar där är alltid glad o trevlig o maten är kanon!

Tack JoohanT
Omdömet skrevs november 3 2016 från mobil enhet

Första restaurang där vi kunde undvika inkastad. Då blev det denna restaurang.
Trevlig personal. Fint utsikt och lagom musik. Servitören rekommenderade ett rätt som vi tog och maten var väldigt god.

Tack monkan72
Omdömet skrevs augusti 9 2016

Restaurangen har det normala utbudet av rätter. Pizza, turkiska rätter, kött, fisk etc. och prisnivån är normal, ca 150 kr för en varmrätt och två öl. Det turkiska brödet, som jag gillar, ingår i priset.
När jag var där bestod besökarna av både unga och gamla och det rådde en lugn atmosfär på restaurangen.
Jag åt en turkisk rätt som tillagades i en lerkruka och maten smakade bra, Jag törs rekommendera denna restaurang om man bor i trakterna av Burger King och Mc Donald vid en stor rondell. Ca 1,5 km rakt upp från Gamla staden.

Tack Leif D
Omdömet skrevs juni 3 2016 från mobil enhet

Trevlig inkastare, bra personal, fantastisk utsikt och god mat. Köpte varsin fisk, några pommes och grönt och en flaska vitt vin och vatten. Tryckte på oss en förrätt med 5 räkor och sallad. Allt var jättegott. 1400kr för två personer. Helt sjukt!!!! Inget enligt prislistan. Fråga alltid efter priset bruka jag säga till mig själv..men missade det denna gång.

Tack Camilla G

Resenärer som tittade på Side Paradise Restaurant tittade också på

Besökt Side Paradise Restaurant? Berätta vad du tyckte!