“Herr”

Rankad som nr 53 av 219 Restauranger i Side
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Kanon trevlig personal en del svensktalande. Super god mat. Ligger lite off huvudgatan i gamla side men väl värt ett besök. Spelar gamla godingar men inte så högt utan att det går att föra ett normalt samtal.

Tack Mikael B

Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Supertrevlig personal och väldigt god mat. Passade perfekt till hela familjen. Extra plus för skumfontänen och att de visade Fotbolls-EM.

Tack AnnaRastner
Omdömet skrevs 27 september 2015 från mobil enhet

Med mycket trevlig personal.
Trevligt ställe god mat och trevlig omgivning. Alltid trevligt att komma till denna restaurang!

1  Tack My L
Omdömet skrevs 19 september 2015

Bästa restaurangen i Side, extremt bra mat och väldigt trevlig personal. Inkastaren hälsade god kväll varje gång vi gick förbi till side centrum och gjorde inga försök att kasta in oss hos honom. Såg alltid trevlig ut så vi beslutade oss för att göra ett besök och efteråt ångrar vi lite att vi inte ätit där varje dag hela veckan.

3  Tack Markus C
Omdömet skrevs 1 mars 2015

En fantastisk genuin mindre restaurang belägen i Sides antika smågator. Bra pris på både mat och dryck. En underbar service och fantastisk god mat. Personalen gör allt för att din upplevelse ska bli den bästa, och tro mig det är den bästa! Definitivt ett måste när du är i Side.

• Atmosfär
5  Tack ellan5

Resenärer som tittade på Sofra Restaurant & Cafe tittade också på

Besökt Sofra Restaurant & Cafe? Berätta vad du tyckte!