3 personer tittar på det här hotellet
Travelocity1 088 US$
Trip.com1 112 US$
Orbitz.com1 088 US$
Omdömet skrevs 3 juli 2022

Vi åkte (kom hem 3 juli) med vår 12-åriga son och han tyckte att animation team gjorde ett bra jobb med att anordna bl a poollekar, vattenpolo och fotboll.
Rummen var bra och jag är överraskad över de sköna sängarna.
Servicen var grym från all personal och det verkade som om de själva trivdes med sin uppgift och var genuint glada.
Maten var i vår smak, så vi åt alla måltider på hotellet, vilket vi inte hade räknat med från början.
En del av underhållningen var riktigt bra, bl a Michael Jackson showen.
Vi hade överlag en riktigt bra upplevelse.

Tack Jimmy T
Zafer Çetinkaya, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Side Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2022

Dear Jimmy,
Thanks for staying at Side Resort Hotel and taking your valuable time to share a review . We are glad that you had an overall good holiday experience. Looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 14 juni 2022

Vilken bra service, trevlig personal som gör allt för att man ska trivas.
Gratis buss till östra stranden och promenadavstånd till västra stranden och Gamla stan.
Lägenhet var ren och fin med sköna sängar.
Bra wifi överalt på hela hotellet.
Maten var god med olika teman under vecka.
Rekommenderar varmt Side Resort Hotell.

1  Tack 463mirsadas
Zafer Çetinkaya, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Side Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Dear Mirsada,
Thanks for preferring Side Resort Hotel and sharing your opinion and nice photos. We are glad that you have spent 2 great weeks. Looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 5 juni 2022

Wow. Just kommit hem och saknar det redan. Vi reste med våran 1åriga dotter som var så lycklig varje dag av den fina vänligheten och kärleken hon fick av personalen. Finns en jättebra miniclub för barn också med en super bra tjej som jobbar där. Maten va bra, grillat varje kväll. Lunchen åt vi mest i poolbaren o de va hamburgare, pitapizza, pasta, pommes och någon grillad rätt. (Kebab, kycklingspett eller köttfärsbiffar). Det var rent överallt på hotellet och rummen var perfekta för oss. Tar 10 min att gå in till side stad och strand eller taxi 2min för 5€. Vi kommer åka tillbaka till detta hotell 100%. Vi blev så fint omhändertagna.

Hälsningar NOELLE, mamma och pappa

Tack 242lennyf
Zafer Çetinkaya, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Side Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2022

Dear Lenny,
Thanks for preferring Side Resort Hotel and rating us on Tripadvisor. We are motivated to read your positive review. Looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 2 juni 2022

Toppen bra hotel o bästa service av personal, Chef
Bulent väldigt omhändertagande o gör allt för gästerna

Väldigt fin pool,bra med drinkar ,god mat , kunde inte bli bättre faktiskt kommer nog hit fler gånger

Tack amandadC2999SU
Zafer Çetinkaya, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Side Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2022

Dear Amanda,
Thanks for staying at Side Resort Hotel this summer and rating us on Tripadvisor. We will be looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 29 maj 2022

Att åka till Side resort med Ving var toppen. Hotellet väldigt fint. Alltid rent. Väldigt trevlig och barnvänlig personal. Lägenheten var liten, men funkade bra då vi sällan var där. All inclusive var toppen. Fräsch mat alla måltider och olika tema varje kväll. Uppträde för både barn och vuxna varje kväll. Bussar körde en snabbt och enkelt ner till stranden. Wifi funkade klockrent på hotellområdet. Shopping på gångavstånd och olika utflykter med Ving gick att köpa till. Skulle gärna åka dit igen och rekommenderar Side resort varmt till de som vill besöka Side!

Mvh Jessica, Kristina och Olivia

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack U5551LVjessicap
Zafer Çetinkaya, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Side Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2022

Dear Jessica,
Thanks for preferring Side Resort Hotel. We are glad to read that you have enjoyed your holiday. Looking forward to welcome you again.