“Superfriendly and awesome food! ”

Conny's Restaurant And Bar
Rankad som nr 12 av 219 Restauranger i Side
Kök: Franskt, Brittiskt, Bar
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var 6 vuxna och 2 småbarn som besökte den här restaurangen i oktober. Riktigt bra, maten var suverän (vi alla valde kött!) och personalen fantastisk. Ser inte mycket ut för världen utifrån men jättemysig restaurang och bra priser. Ligger lite utanför själva stan, inte alls långt ifrån sunwing side beach. Väl värt ett besök, missa inte!!

Tack Johanna W

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Prisvärt,service och ett bemötande som är familjärt utan att vara påträngande.
God mat, rekommenderas varmt

Tack Anders S
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

På Connys blir vi alltid nöjda med maten. Jag åt Tuscan Tagliatelle. Jättegott.
Barnen tycker att Connys har Sides bästa Chicken Satay, som dessutom serveras med räkchips.
Alla är nöjda och glada.
Vi kommer tillbaka nästa sommar.

1  Tack Victoria G
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Har hört mkt gott om denna restaurang, men har inte ätit här förut. Blev väldigt nöjd med både den vällagade maten och den trevliga personalen! Otroligt stora portioner, tog förrätt och varmrätt och orkade knappt äta hälften av varmrätten! Vi kommer verkligen äta här igen.

1  Tack MariaP P
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

På Connys blir man varmt mottagen. Bra mat och öl på tapp om man vill ha det. Menyn har många rätter att välja på o denna gång föll valet på Tikka Masala. Mycket mat o riktigt gott. Blir fler besök.

2  Tack theuglyone1

Resenärer som tittade på Conny's Restaurant And Bar tittade också på

Besökt Conny's Restaurant And Bar? Berätta vad du tyckte!