Trip.com
Skellefteå, Sverige

Inköpare

Omdöme om Sayanora Hotel
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 okt. 2015från mobil enhet
Mycket mysigt familjärt hotell, lugn och ro! Kände mig väldigt trygg och säker som ensamresenär. Hade fått tips om att be om rum i huvudbyggnaden, 2:a våningen vilket jag fick! Det var rent och snyggt, blev positivt överraskad.
Datum för vistelsen: oktober 2015
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
Priceline
    2 936 kr
5.7 km från Sayanora Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 3 september 2015

Bra rum,varierande meny.god service.trevligt att träffa samma personal,som är mån om att man skall ha det bra och trivas.
Under de år jag besökt hotellet har jag fått en stor bekantskapskrets ,som jag har träffad
Vid flertal tillfällen ovh har kontakt med under mellanliggande perioder.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Odenskog84
Omdömet skrevs 25 juni 2015

Ett underbart hotell med underbar personal som servat oss och därtill alltid med ett leende på läpparna. Sagolikt god mat. Rent och snyggt. Jag anlände med besvär i rygg och nacke men återvände efter 14 dagar till Sverige med smärtfri kropp,,, det tack vare massage på den tillhörande hamam och hälsocentrat som tillhör hotellet. Ett stort tack för en underbar semester och till Sayanora återvänder jag. Det var med tårar bakom mina solglasögon som jag lämnade denna plats.

Rumstips: samtala med detur redan vid beställning om vart på hotellet dom har avtal skrivet.
Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Solan L
Omdömet skrevs 14 juni 2015

Själva hotellet är juste-undvik tillbyggnaden. Området runt hotellet är bedrövligt.All inclusivepaketet fungerar bra-personalen toppen-städningen perfekt.Gratis buss till och från stranden direkt från hotellet.

Rumstips: Välj våningsplan 2 i huvudbyggnaden
Datum för vistelsen: juni 2015
1  Tack Bigw1941
Omdömet skrevs 13 april 2015

Trevligt hotell med hög service nivå hos samtlig personal. Rent och snyggt, bra städning.
Mycket bra all inclusive. Kommer nog att välja detta hotell igen, om vi åker till Side.............................................................................

Datum för vistelsen: april 2015
4  Tack Björn N
Omdömet skrevs 9 juli 2013

Det är inget lyxhotell, men det har allt man behöver, luftkonditionering, toalett och dusch.
Helt klart dugligt och prisvärt.

All-Inclusive-maten var över förväntan, med stort utbud av sallad, efterrätter och ett par varmrätter att välja mellan i buffén.

Nära till "gamla-stan" och stranden.
Det finns en väldigt befolkad strand bara 2 minuter från hotellet och en större ca 15 minuter därifrån på andra sidan stan, om man inte vill ligga vid hotellets två pooler hela tiden.

Datum för vistelsen: juni 2013
12  Tack Mackan623