Bli belönad med One Key
eDreams
Trip.com
Majsip
Stockholm, Sverige

Bra hotell med bra läge nära stranden och centrum

Omdöme om Sun Club Side
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 okt. 2019
Bra hotell med väldigt god mat och öl. Ligger nära stranden och det finns butiker, apotek och restauranger i närheten. Rummen är små, men vi satt mest vid poolbaren då vi var på hotellet. Det är rökförbud inne i poolbaren, men eftersom det var så väldigt många som satt och rökte på uteplatsen så kom röken in, även om jag försökte stänga igen så mycket det gick med glasskjutdörrarna. Personalen fjäskade för alla tyskar, hämtade dryck mm. Dom reserverade även bord vid lunch och middag åt dom. Det var omöjligt att hitta ett rökfritt bord utomhus vid alla måltider, inne var det för varmt att sitta och äta. Stranden är lång och väldigt fin, men det fanns fiskar som bet så att man fick sår. Det hade varit bra om man fått information om det när man kom. Som vanligt reserverade folk solstolarna tidigt på morgonen, utan att använda dom på hela dagen. När vi kom på eftermiddagen så fanns det inga lediga solstolar. Personalen borde ha tagit bort alla dessa badlakan, vilket görs på vissa hotell, men inte här.
Datum för vistelsen: oktober 2019
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
1 524 kr
    2 938 kr
5.8 km från Sun Club Side
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Bra hotel nära strandpromenaden som leder in till gamla stan i side. Vi uppskattade framför allt maten och den fina servisen. Maten var väldigt varierad och god . Mycket att välja på, kakbordet var storslaget. Mycket trevlig personal. Bra men ganska små rum, liten pool. Men bara några hundra meter till stranden. Rekommenderar detta hotel och kommer själv åka tillbaka

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Thomas L
Omdömet skrevs 21 juni 2019

Personalen har blivit tysk och rysk älskare. Vi Skandinaver behandlas tyvärr som nollor. Beklagans värt. Maten är fortfarande smaklig samt att de har ökat på öppettiderna på alinclosive till 24.00. De har en"liten" servering på stranden kl 11.00 samt 15:00 på vatten, softdrinks samt kaffe. Är du lite sent ute blir du utan. Detta får de skärpa till eller lägga ner. Viss personal behöver gå en kurs hur man behandlar kunder även om vi inte är 20 åriga flickor, inget ont om dem, men vi betalar samma pris på resan. Hoppas på en skärpning från restaurang personalen. Personalen i lobbyn är alltid underbar.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack roffe2015
Omdömet skrevs 16 juni 2019

Ett underbart hotell nära stranden och gamla stan. Trevlig personal god mat och fantastisk service, mycket rent och fint. Vårt 4:e besök på detta hotell i maj 2019 åker dit i september 2019. Kri o Len luleå

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack bergdahls
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Varit en vecka på detta hotell. Vi har varit i Side över 40 gånger så vi har lite erfarenhet. Detta är i vårt tycke det BÄSTA hotellet. Maten har varit himmelskt god,personalen perfekta, rummen bra med bra städning, helt enkelt perfekt för dessa pengar. Men,varför drar man ner på glassen till barn att ha gratis till en halv timme på eftermiddagen när allt annat är gratis i överflöd? Tack vare detta rasar betyget ner från 10 till 8/10. Jag 🙋 själv äter inte glass men ALLA kunder är viktiga. Vi rekommenderar detta till 100 procent.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack roffe2015
Omdömet skrevs 2 maj 2018

Hotell med jättetrevlig personal gäller alla från reception till restaurang och övrig service. Otroligt rent och välstädat i alla utrymmen. Sköna sängar vi sov toppenbra. God och varierande mat med mycket grönsaker. Nära till strand och strandpromenaden även till gamla stan. Har besökt hotellet 3 gånger senast i april 2 veckor och vi längtar redan tillbaka troligen i mitten på september.Mycket bra!!! Det enda negativa var att det spelades för hög musik i baren under dagen , det var svårt att föra samtal med andra. Kristina o Lennart Luleå

Datum för vistelsen: april 2018
2  Tack bergdahls