Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Trots att vi inte hade några höga förväntningar blev vi besvikna. Första rummet vi fick var mycket sunkigt, inget varmvatten, luktade illa i rummet. Mycket skräp utanför ingången till rummet.Fick byta till ett något bättre rum men fortfarande inget varmt vatten i duschen, inte ens ljummet. Hotellet behöver en totalrenovering! Personalen var trevlig och läget med närhet till havet är bra. Vi hade inte all inclusive så jag kan inte uttala mig om maten. Poolen inbjöd inte till bad.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 395lenaa
Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Mycket nära till stranden och att bo inne i området var perfekt. Där var det lugnt med behaglig skugga under limeträd och granatäppleträd. Lagom promenad till gamla Side.
Sängarna var bekväma men det var trångt och liten plats inne i lägenheten (två rum och kokvrå).
Lägenheten var sliten och skulle behöva fräschas upp. Städningen lämnade även en del övrigt att önska. Speciellt städningen av badrummet var dålig.

Rumstips: Längst in i området är det lugnt och skönt och man slipper en massa människor som passerar.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack helenfingalsson
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Dålig städning. Sunkigt och mögligt i badrummet. Inget att rekommendera.
Frukosten var inget vidare. Fanns endast vitt bröd och ingen brödrost. Det är visst 3 stjärnigt men i min värld är det bara 1, max 2.

Tack Resort426981
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Jag och en vän hade inte så höga förväntningar. Första natten fick vi ett så kallat ”råttbo” till rum. Dagen efter kom personalen och frågade om vi ville byta till ett bättre rum:). Vi hamnade i så kallade (hej gången) där ALLA passerar för att ta sig in och ut från området. Poolen är liten, ganska sparsamt område med solstolar. Ej uppvärmd. Städningen kunde skötts bättre av både poolen o rummen. De hoppade över vårat rum 2 dagar i rad. Personalen är helt fantastisk, många av dem pratar svenska. Frukosten helt ok. Super sköna sängar, verkligen ett plus i kanten. Stranden precis utanför, där man har solstolar som tillhör hotellet (perfekt). Cirka 15 min promenad in till antika Side. Mkt medelålders som bor där. Vi var nog 4 St som var av den yngre generationen:)
Kan tänka mig att återvända, dock skulle ja inte bo där med barn. Finns en del katter på hotellområdet som är väldigt sociala.

Tack frkehn
Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Helt fantastiskt o familjärt hotell,bra frukost och helt underbar lunch och middag,bra service och fantastisk personal.
Ligger centralt och bra ca: 25 till havet.
Tropic Lounge är ett mycket trevligt ställe att tillbringa kväll med god musik o något gott i glaset.
Rekommenderas varmt.

Tack Grebban