Kostnadsfri avbokning till den 21-08-11
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com42 US$
Priceline42 US$
Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

Trevligt hotel precis vid strandpromenaden, stort utbud av restauranger om man inte vill äta på hotellet.Marias kläder och Turkiska Ullared ligger precis bredvid.Några minuters promenad så är man inne i gamla Side.Detta familjehotel med fina rum kan jag varmt rekommendera

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 365kerstinn
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Rum på bottenvåning, pool precis utanför, skjutdörrar av glas. Litet rum med eget badrum. Havet precis utanför och massor med restauranger runtom. Trevlig och hjälpsam personal. Städning varje morgon. några minuters gång avstånd till Side centrum.

Rumstips: Havet precis utanför
Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Wendy E
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Hotellet är några år och därmed lite slitet, men dock mycket trevligt och personligt hotell med ett mycket bra läge vid havet. Endast strandpromenade skiljer hotellet ifrån stranden.
Bra restauranger (2 st) med god mat till rimliga priser.
Väldigt trevlig och serviceminded personal!
Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack JouniPenttinen
Omdömet skrevs 15 februari 2017

Det var ett väldigt bra hotell rakt igenom, personalen var jättetrevlig och hjälpsam, det ligger verkligen precis på strandpromenaden vilket är väldigt skönt. Lagom stor pol, väldigt god mat och nära till allt man behöver. Extremt bra val, samt billigt.

Rumstips: bottenrummen precis vid polen var helt perfekta.
Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Niclas T
Omdömet skrevs 15 november 2016

för mig var det helt OK nära strand och en finstrandpromenad härliga människor bra mat på hotell tropic många besökare från andra hotell som intog sina middagar där
personalen var trevlig och utsikten över havet

Datum för vistelsen: september 2016
  • Restyp: Reste ensam