“Perfekt läget hamnen”

Rankad som nr 39 av 219 Restauranger i Side
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Vill man äta riktigt gott o är beredd att betala för det är denna restaurang i hamnen ett perfekt val. Vill man äta i hamnen är det ungefär samma pris på alla restauranger, något dyrare men också bra kvalitet o god mat. Ett tips är att gå dit o äta Turkisk frukost, då ställs det fram en massa gott :)

Tack Turkietlover

Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Sides bästa restaurang! Helt underbar mat och bra servis.Testa deras oxfilé till varmrätt och jätteräkor till förrätt.

Tack KajsaK48
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Vi har ätit här flera gånger och även firat födelsedagar här! Personalen är fantastisk maten god och läget är jätte bra! Kan varmt rekommenderas!

Tack Mikaela T
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Tyckte inte maten var värd priset. Servitörer som flörtade vilt med kvinnliga gäster. Fin utsikt vid slutet av gamla delen, men annars inget speciellt positivt.

1  Tack Mollysen
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Helt underbar mat. Perfekt service samt att personalen är så uppmärksam framförallt Tarik som går till sitt yttersta för att allt ska bli perfekt

Tack heavyshoe

Resenärer som tittade på Aphrodite Restaurant tittade också på

Besökt Aphrodite Restaurant? Berätta vad du tyckte!