Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 8 juli 2022

Det var det sämst hotellet jag har bott på. Hygien är under all kritik. Smutsiga sängkläder, hygien i köket är under all kritik. Finns knappt någon ätbart. Äcklades av allt vid varje måltid. Skyller aldrig någonsin rekommendera någon detta hotellet. Man fick inte ens glas att dricka egen inhandlat dricka efter kl 23, då baren stänger.
När man klagar så håller personalen med, men de kan inte göra något. Vi bad en morgon om något med socker i , dricka eller annat då min vän har diabetes , fick ett glas cola efter mycket och och men. Personalen bad oss då att inte berätta för chefen., då personen skulle få sparken. Norsktaland ägare skulle alltid fixa allt , men mer än så hände inte. Man fick inte ens äta frukt i baren eller vid polen , utan enbart i restaurangen.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Emira060814
Omdömet skrevs 8 juli 2022

Jag var på hotellet med min familj i 14dagar och vi hade det hur bra som helst, vi var på hotellets turkiska spa (hamam) vilket Deniz anordnade åt oss, Deniz jobbar på hotellet och är en engelsk/tysk/turkisktalande man som är hur trevlig som helst han har hand om spa’t på hotellet! Är super nöjd över min upplevelse

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack sarahH3547EG
Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Vi har varit 14 dagar på hotellet bra stora lägenheter nära pool, trevlig personal, bra mat!
Jätte trevligt bemötande och bra service på deras SPA av Deniz som jobbar som masör.
Priser för turkisk bad (Hamam),massage och ansikt behandling är inte dyra alls så jag rekommenderar att ni testar detta

Tack 345samirh
Omdömet skrevs 4 juli 2022

Var här med familj och vänner, både barn och vuxna

Utöver 2 stora pooler och en pool med 2 vattenrutschbanor så fanns bland annat morgonyoga, darttävlingar, vattenpolo, vattengympa, biljard, pingis mm.
Temakvällar som turkish night, trolleri, coctailevening mm
Det fanns så mycket att göra här ❤️

Maten var bra för både stora och små, massa olika rätter varje dag, drinkarna goda och servicen var outstanding yeeeeey
Och boendet var hur trevligt som helst.

Gratis bussar ner till stranden på nån minut, och tillbaka såklart.

Tack Hasan Karakuş för otroliga servicen och roliga stund på hotellet. ❤️

Även tack till Denis som är en professionell massör som finns på hotellet, rekomenderas!

Rekomenderar hotellet till tusen!!
Kommer tillbaka!

Tack Ydeklew
Omdömet skrevs 30 juni 2022

Har precis avslutat en vecka på Sunlight Garden hotell i side och kan bara ge positivt omdöme.
Hotellet var barnvänligt med två stora pooler, två barnpoolen, rutschkana och barnklubb. Hotellrummen var fräscha och trivsamma med rymlig balkong. Lugnt i området på kvällarna.
Super trevlig personal som hjälpte till med alla frågor och önskemål om aktiviteter och logistik. Hasan Karakus bör i synnerhets nämnas då han, tillsammans med hans team alltid gav ett vänligt och varmt bemötande.
På hotellområdet fanns en, frisör, super market och även Turkiskt bad (Haman) och Deniz med personal erbjöd avkoppling på hög nivå.

Bra läge med närhet till staden, strandpromenaden och andra sevärdheter.

Helt klart ett hotell att återvända till. Jag rekommenderar starkt att välja detta boende på er semesterresan.

Tack 670camillay