Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Vio.com
StayForLong
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Varit här igen.. vet inte vilken gång i ordningen, fantastiskt som vanligt.
Tack igen Hasan i Restaurangen med personal, frisören som tvättar vårt hår med en galet skön skalp massage, personalen i hamnen, kök och bar personal. jätteduktiga allihopa butiken och ägaren.. alla är fantastiskt trevliga. Ses snart igen

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Elisabet Ö
Omdömet skrevs 1 november 2016

för att vi sa att vi var vana med sås ....supertrevliga alla som jobbade på detta fina hotell som ligger i utkanten av side ca 15 minuters promenad ner till centrum och stranden. det fanns affärer precis runt hörnet och chian restaurang som har underbar mat ligger precis runt hörnet

1  Tack Evy J
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Bästa hotellet, fantastisk personal, Hasan som är restaurangchef tar hand om er så att man har full service hela tiden, ser också till att man kan åka och se alla sevärdheter med honom istället för nån bussresa.
Återkommer år efter år, många med oss som också återkommer, känns som att komma hem.

1  Tack Elisabet Ö
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Bra hotell som är klart prisvärt. Maten är bra och varierad. Kanske underhållningen var lite högljudd för de rum/lägenheter som låg närmast. Boendet var bra, rent och fint med stort kylskåp. AC fanns vilket var skönt. Poolerna var rena och fräscha med solstolar som räckte till alla. Klart värt att besöka igen. Låg ca 400 m från stranden vilket var ok, det gick även bussar till och från stranden om man ej orkar/vill gå.

1  Tack 600Barbro
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Köpte en sista minutenresa. Hotellet är rent och snyggt. Det finns två störa pooler och en barnbassäng. Vi hade all-inclusive och det är ju klart att maten riskerar att bli lite enformig. Personalen är snabb och serviceinriktad.

1  Tack Mats_berg67