“Åt gorgonzola biff en riktig fullträff”
Omdöme om Chef To Chef

Chef To Chef
Rankad som nr 43 av 221 Restauranger i Side
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Bra trevlig snabb service av trevliga killar bra atmosfär med dämpad musik
Trevligt ställe lite vid sidan

Tack jimmarn54

Omdömet skrevs 10 maj 2017

Trevlig personal, hade sett fram mot att inta en god måltid här efter många rekommendationer. Men lite besviken först serverades några brödskivor med några skålar såser. Sedan tog vi det bästa kött de hade . Jag var besviken köttet var ok, såserna inte bra sedan serverades det lite kokta grönsaker och några större mod av pommes . Hade förväntat mig en riktig gastronomisk matupplevelse den fanns inte. Alla var nöjda ( tror jag) talar bara för mig själv. Bättre har jag varit på och billigare.

Tack BabylonTurkietSide
Omdömet skrevs 17 oktober 2016 från mobil enhet

Maten var mkt god, väl tillagad och fint upplagd. Personalen trevlig och uppmärksam. En av de bästa restauranger jag besökt i Side, om inte den bästa.

Tack MimmiAnd
Zülfikar E, Yönetici på Chef To Chef, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

thanku you very much :)

Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

God mat och trevlig restaurang. Åt pepparstek och den var väldigt god. Miljön var trevlig men läget var lite undanskymt. Inte svårt att hitta men lite bakom.

Tack MartinV2473
Zülfikar E, Yönetici på Chef To Chef, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

hı dear guest if you can reach us on chef to chef page we can pıckup you
thanku you for you kınd recomend

Omdömet skrevs 16 september 2016

Alltid lika trevliga och superb mat.. Chateaubriand var fantastiskt tillagat med 3 underbara såser. Kommer snart igen.

Tack Sven-Erik. W

you are alweys welcome back :)

Resenärer som tittade på Chef To Chef tittade också på

Besökt Chef To Chef? Berätta vad du tyckte!