Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“En härlig semester men med ojämn service” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Barut Lara

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Barut Lara
Rankad som nummer 1 av 243 hotell i Antalya
Stockholm, Sverige
27 omdömen
18 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“En härlig semester men med ojämn service”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 7 2016

En vecka blev till två veckor. Jag reste tillsammans med två av mina barn. Rummet var fin och rent. God mat på hotellets alla restauranger, vi åt på a la carte varje kväll samt a la carte vid stranden under lunchen. Vi beställde frukost på rummet varje dag men fick 12 av 14 dagar fel rätter. Bemötandet i receptionen var chockerande dåligt men trots luckor i servicen är hotellet underbart och vissa i personalen mycket servicehängivna. Barnen var på barnklubben en hel del, personalen var fantastisk och barnen stortrivdes. Eftersom vi förlängde semestern på hotellet från en vecka till två så stortrivdes vi, trots bristande service, och betyget känns givet.

Tips för att välja rum: Markplan vid pool med en gräsmatta framför=lyckliga barn
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i April 2016, reste med familjen
      Renlighet
    • 3 av 5 bubblor
Tack jenny l
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, november 9 2016
Dear jenny l,
Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We shared your comments with our executive team and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.

Beril ASLAN
Customer Relationship Management

2 961 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (6)
Datum | Betyg
62 omdömen
25 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 25 2016 från mobil enhet

Man känner sig bekväm väldigt snabbt. Vi hade bokat två dubbelrum med havsutsikt och frågade om vi kunde få dem på samma våning. Inga problem fick rummen nästan bredvid varandra på 6:e våningen. Rummen är stora och härliga med stora balkonger med liggstolar på. Utsikten är super.
Maten är mycket bra med bra variation. Servicen vid alla pooler och runt omkring är perfekt.
Bästa all-inclusive vi någonsin varit på!
Hittar inget som gjorde mig eller min familj besvikna.
Åker gärna dit igen.

Bodde där i Juli 2016, reste med familjen
Tack rm999
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, september 28 2016
Dear rm999,

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Beril ASLAN
Customer Relationship Management
32 omdömen
14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 9 2016 från mobil enhet

Jag har åkt till Barut Lara tre somrar i rad. Har fått många positiva omdömen på Tripadvisor och jag kan bara hålla med. Ett jättefint hotell med mat i princip dygnet runt. Många restauranger att välja mellan. Buffén var ett bra alternativ men lite stökigt det är det iförsig överallt på bufféer.

Rummen är fräscha och havsutsikten är underbar så välj gärna ett rum högt upp om möjligt. Underhållning hela dagarna.

Gick även på deras spa och både personal och behandlingar var toppen. Förra året masserades vi av en dam vid namn Safak hon var jätteduktig.

Finns inte mkt att göra runtomkring då stan är en bra bit bort. Jag rekommenderar hotellet för avkoppling. Har svårt att tro att det finns ett bättre hotell i Antalya.

Bodde där i September 2015, reste med familjen
Tack samsonite_2110
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, augusti 12 2016
Dear Sippi86,

Malmö, Sverige
4 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 7 2016 från mobil enhet

Bästa hotell o bästa service.Kan inte bli bättre . Fräscht o fint överallt väldigt lyxigt hotell. Finare hotell får man svårt att hitta. Väldigt trevlig o hjälpsam personal .Jätte god mat !!Den som åker hit kommer omöjligt hitta en enda anledning till missnöje . Rekommenderar detta hotell starkt !!

Bodde där i September 2015
Tack yelizsenli
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, augusti 12 2016
Dear yelizsenli,

Stockholm, Sverige
1 omdöme
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 5 2016

Min totala upplevelse kring platsen i sin helhet är högsta poäng. Jag arbetar idag med utbildning och certifiering av verksamheter inom branschen hotell och restaurang. Jag kan inget annat säga än att såväl faciliteterna och personalen levererar Master Service. Master Service utifrån mig och min verksamhet är att man genom kunskap kring det man gör för kvalité med känsla och kärlek lyckas förmedla en optimal upplevelse. Jag vill speciellt lämna ett stort tack till Koray Yazici Asst. Front Manager som alltid levererade Master Service tillsammans med Aysel Yasar och Vera Guest relations Manager. Stort tack vi återkommer nästa år igen.

My overall experience on the site in its entirety is the highest score. I work with the training and certification of activities in the sector hotels and restaurants . I can say nothing more than that both the facilities and the staff delivers Master Service . Master Service based on me and my business is that through knowledge surrounding the making of quality with attention and love manages to convey an optimal experience . I especially want to give a big thanks to Koray Yazici Asst . Front Manager who always delivered the Master Service along with Aysel Yasar and Vera Guest Relations Manager . Many thanks , we will return again next year .

Tips för att välja rum: Högt upp bästa utsikten.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Juli 2016, reste som ett par
      Standard
Tack nanne20142016
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, augusti 6 2016
Dear nanne20142016,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Partille, Sverige
3 omdömen
3 omdömen om hotell
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 28 2016

Vi tillbringade två veckor i paradiset! Jätte god mat, både i den ordinarie restaurangen och i de Alacarteresturanger vi testade! Men mest av allt utmärkte sig personalen och i synnerhet Animaitionteam, med Berk, Emre, "Aisha", Freddy och alla andra som gjorde våra ungars semester grymt rolig! Underhållningen höll hög klass och det fanns något att göra hela tiden om man ville!
Ett minus dock: Man var tvungen att boka solstolar vid poolen redan vid 7 på morgonen, och då var inte hotellet fullbokat.

• Bodde där i Juli 2016, reste med familjen
    • 4 av 5 bubblor
      Sovkvalitet
      Renlighet
Tack Tjejresa
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, augusti 1 2016
Dear Tjejresa,
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Göteborg, Sverige
37 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 50 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 9 2016

Mannen skulle fylla 60 år och ville uppleva något utöver det vanliga. Barut Lara levde verkligen upp till det. Från det vi kom till vi åkte hem var personalen mycket serviceminded. Rummet var ljust, fräscht med utsikt över det stora poolområdet och havet. Kan inte tänka mig en bättre utsikt. Dagarna flöt på med väldigt god mat i de olika restaurangerna, olika träningspass hotellet arrangerade och olika events på kvällarna. När mannens födelsedag inträffade bjöd hotelldirektören på en exklusiv chokladask och vi i familjen överraskade med att hyra en paviljong vid havet där vi blev uppassade hela dagen.
En upplevelse där du som gillar god mat och träning kommer att trivas som fisken i vattnet.

• Bodde där i Juni 2016, reste med familjen

6 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs april 26 2016 från mobil enhet

Vårt femte besök på hotellet och vi är alltid lika nöjda! En perfekt blandning av lyx och gästvänlighet. Bra med a la carte-restaurangerna. Lite krångligt med bokningssystemet dock. Vi kommer att komma tillbaka hit fler gånger i framtiden.

Bodde där i Maj 2015, reste med familjen

10 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 26 2015

Var på Lara för 5 år sedan. När vi nu kom dit efter 5 år igen var en hel del sig likt trots renovering. Vi hade ett 2- årigt barnbarn med oss i sällskapet, vilket begränsa restaurang utbudet en del. Tycker att maten/dryck är bra, men håller inte samma höga klass som vissa hotell i Belek. Tycker att bryggan vid havet behöver renoveras/byggas ut och införskaffa sig en bar. Tyvärr höll inte vattenkokaren på rummet, blev utan ström 3 morgonar trots bytte, Vågade inte testa den 4:e. Alltså inget morgonkaffe på balkongen. Tycker också att gästservice var trötta, dvs. inte särskilt flexibla och hjälpsamma. Tycker att vuxna som barn kan trivas bra på hotellet, skulle gärna se att det fanns glasspinnar och barnmeny. Vill uttrycka ett stort tack till serveringspersonalen i barerna, speciellt vid poolen!" Ni kan göra att jag skulle vilja återkomma till Lara.

• Bodde där i Augusti 2015, reste med familjen

26 omdömen
14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 13 2015 från mobil enhet

Barut är bra, stort, rent och välorganiserat. En väloljad maskin men saknar lite charm.

Rummen är moderna, rena och välorganiserade, bra AC, bra balkonger. Men jämfört med tex ett femstjärnigt hotell i USA så saknas det där lilla extra. Bästa exemplet är att tvål, schampo etc som erbjuds är lite trist och känns väldigt budget. Städningen var lite ojämn och som på många andra områden så lönar det sig att dricksa rikligt för att få det riktigt bra.

Restaurangen med huvudbuffen var stor och vällagad med rätt mycket skolbespisning och det vegetariska utbudet begränsat. Jämfört med Papillon Zeugma i Belek så saknades charmen och de pampiga uppläggningarna men däremot var vissa enskilda detaljer bättre på Barut. Tex bättre juice, pannkakor, ägg och kaffe. Men sämre grill, bröd, sallad och efterrätter. Servicen var rätt dålig på bufferestaurangen jämfört med al a cart restaurangerna som man fick boka. Tips är att igen dricksa bra tidigt och sen sitta på samma ställe. Vi dricksade på middagarna men inte frukost och märkte direkt stor skillnad.

Poolområdet är fint och lugnt, lönsr sig tyvärr som på alla hotell att boka stolar på morgonen. Lite för varmt vatten i poolen. Sämre service runt poolen jämfört med Papillon Zeugma men bättre poolbar. Tex en öl fick man i vanliga 40cl plastmuggar och inte små 20cl glas som det var på Zeugma. Lemonaden i poolbaren var också väldigt bra.
Vattenrutscbanorna var tyvärr en besvikelse för våra barn. Som vuxen fastnade man nästan. Så det var något med designen och lutningen. Poolerna man landade i var väldigt grunda och för varma. Området var separat så det positiva var att det var lugnt i och runt huvudpoolerna utan springande barn. Men på Zeugma var det bättre och där använde vi dem ofta, på Barut bara en gång.

Kidsområdet var rätt stort men det det blev väldigt varmt i området och på klätterställningar där tex vissa saker hade metall som blev brännhet i solen. Det var fler barn som lekte på en liten minipark bredvid restaurangen på kvällarna.

Stora scenen med uppträdanden var betydligt sämre jämfört med Papillon Zeugma. Stolarna märkligt obekväma och baren bredvid stressig och med dåligt utbud. Underhållningen var varierande.

Baren innomhus nära lobbyn var mycket bra. Lugn, bekväm, bra service och bra utbud.

Spaet med massage och behandlingar var mycket bra men rätt dyrt. Tex en 90min massage kunde kosta upp emot 100 Euro. Vissa rabatter om man bokade mer än tre.

Shoppingen på hotellet, frisör etc var bra. De serverades god glass på en servering.
Fotografen var lite dyr men ovanligt bra.

Allt som allt ett väldigt bra hotell men jag saknade charmen och det där lilla extra som brukar vara det som utmärker ett femstjärnigt hotell, dock var lägsta nivån väldigt hög och det är nog det bästa.

Bodde där i Juli 2015, reste med familjen
1 Tack Living_in_stockholm
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömet, augusti 17 2015
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Barut Lara. We appreciate your time and your review on Trip Advisor.
At our hotel we value our guest’s feedbacks and that help us to improve our service. Your feedbacks were addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are happy.
Thank you once again for your comments and we look forward to welcoming you back at our hotel in the near future.
With kind regards,

info@baruthotels.com
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Antalyahotell
2.2 km bort
Aska Lara Resort & SPA
Nr 11 av 243 i Antalya
4.5 av 5 bubblor 1 833 omdömen
Visa priser

Besökt Barut Lara? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Barut Lara

Verksamhet: Barut Lara
Adress: Guzeloba Mahallesi, Yasar Sobutay Bulvari, No:30, Antalya 07235, Turkiet
Telefonnummer:
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Antalya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 786 kr - 2 616 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Barut Lara 5*
Antal rum: 401
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ebookers, Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Barut Lara. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Barut Lara Resort Spa And Suites
Barut Lara Hotel Antalya
Hotel Barut Lara
Lara Resort Spa
Barut Lara Turkey

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?