“Underbart bra”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Barut Lara
Rankad som nummer 1 av 230 hotell i Antalya
Omdömet skrevs september 25 2016 från mobil enhet

Man känner sig bekväm väldigt snabbt. Vi hade bokat två dubbelrum med havsutsikt och frågade om vi kunde få dem på samma våning. Inga problem fick rummen nästan bredvid varandra på 6:e våningen. Rummen är stora och härliga med stora balkonger med liggstolar på. Utsikten är super.
Maten är mycket bra med bra variation. Servicen vid alla pooler och runt omkring är perfekt.
Bästa all-inclusive vi någonsin varit på!
Hittar inget som gjorde mig eller min familj besvikna.
Åker gärna dit igen.

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack rm999
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömetSvarade september 28 2016

Dear rm999,

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards

Beril ASLAN
Customer Relationship Management

Det finns nyare omdömen om Barut Lara
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs augusti 9 2016 från mobil enhet

Jag har åkt till Barut Lara tre somrar i rad. Har fått många positiva omdömen på Tripadvisor och jag kan bara hålla med. Ett jättefint hotell med mat i princip dygnet runt. Många restauranger att välja mellan. Buffén var ett bra alternativ men lite stökigt det är det iförsig överallt på bufféer.

Rummen är fräscha och havsutsikten är underbar så välj gärna ett rum högt upp om möjligt. Underhållning hela dagarna.

Gick även på deras spa och både personal och behandlingar var toppen. Förra året masserades vi av en dam vid namn Safak hon var jätteduktig.

Finns inte mkt att göra runtomkring då stan är en bra bit bort. Jag rekommenderar hotellet för avkoppling. Har svårt att tro att det finns ett bättre hotell i Antalya.

Bodde här: September 2015, reste med familjen
Tack samsonite_2110
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömetSvarade augusti 12 2016

Dear Sippi86,
Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.
Best Regards,

Omdömet skrevs augusti 7 2016 från mobil enhet

Bästa hotell o bästa service.Kan inte bli bättre . Fräscht o fint överallt väldigt lyxigt hotell. Finare hotell får man svårt att hitta. Väldigt trevlig o hjälpsam personal .Jätte god mat !!Den som åker hit kommer omöjligt hitta en enda anledning till missnöje . Rekommenderar detta hotell starkt !!

Bodde här: September 2015
Tack yelizsenli

Dear yelizsenli,
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.
Best Regards,

Omdömet skrevs augusti 5 2016

Min totala upplevelse kring platsen i sin helhet är högsta poäng. Jag arbetar idag med utbildning och certifiering av verksamheter inom branschen hotell och restaurang. Jag kan inget annat säga än att såväl faciliteterna och personalen levererar Master Service. Master Service utifrån mig och min verksamhet är att man genom kunskap kring det man gör för kvalité med känsla och kärlek lyckas förmedla en optimal upplevelse. Jag vill speciellt lämna ett stort tack till Koray Yazici Asst. Front Manager som alltid levererade Master Service tillsammans med Aysel Yasar och Vera Guest relations Manager. Stort tack vi återkommer nästa år igen.

My overall experience on the site in its entirety is the highest score. I work with the training and certification of activities in the sector hotels and restaurants . I can say nothing more than that both the facilities and the staff delivers Master Service . Master Service based on me and my business is that through knowledge surrounding the making of quality with attention and love manages to convey an optimal experience . I especially want to give a big thanks to Koray Yazici Asst . Front Manager who always delivered the Master Service along with Aysel Yasar and Vera Guest Relations Manager . Many thanks , we will return again next year .

Tips för att välja rum: Högt upp bästa utsikten.
  • Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack nanne20142016
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömetSvarade augusti 6 2016

Dear nanne20142016,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Omdömet skrevs juli 28 2016

Vi tillbringade två veckor i paradiset! Jätte god mat, både i den ordinarie restaurangen och i de Alacarteresturanger vi testade! Men mest av allt utmärkte sig personalen och i synnerhet Animaitionteam, med Berk, Emre, "Aisha", Freddy och alla andra som gjorde våra ungars semester grymt rolig! Underhållningen höll hög klass och det fanns något att göra hela tiden om man ville!
Ett minus dock: Man var tvungen att boka solstolar vid poolen redan vid 7 på morgonen, och då var inte hotellet fullbokat.

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Tjejresa
BarutCRM, Yönetici på Barut Lara, svarade på det här omdömetSvarade augusti 1 2016

Dear Tjejresa,
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

info@baruthotels.com

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Antalyahotell
2.2 km bort
Baia Lara Hotel
Nr 3 av 230 i Antalya
2 453 omdömen
Visa priser

Besökt Barut Lara? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Barut Lara

Adress: Guzeloba Mahallesi, Yasar Sobutay Bulvari, No:30, Antalya 07235, Turkiet
Telefonnummer:
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Antalya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Lyxhotell i Antalya
Nr 1 av Strandhotell i Antalya
Nr 1 av Romantiska hotell i Antalya
Nr 1 av Familjehotell i Antalya
Nr 24 av Affärshotell i Antalya
Prisklass: 1 006 kr - 3 522 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Barut Lara 5*
Antal rum: 401
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, Ebookers, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Barut Lara. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Barut Lara Resort Spa And Suites
Barut Lara Hotel Antalya
Hotel Barut Lara
Lara Resort Spa
Barut Lara Turkey

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?