Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Vackert ställe med riktigt bra service” 4 av 5 bubblor
Omdöme om IC Hotels Green Palace

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
IC Hotels Green Palace
Rankad som nummer 14 av 243 hotell i Antalya
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Vackert ställe med riktigt bra service”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs december 9 2015

Var där med sambo och fyra barn under höstlovet, bodde i ett family room connected, vilket var helt perfekt, badrum, balkong och minibar etc i båda rummen och en dörr mellan rummen att stänga. Poolerna var stora med gott om utrymmen, inga större problem att få fatt i solstolar vid stranden. Mycket bra beach bar, frånsett pappmuggar, poolbar också bra, drinkarna överlag klart godkända. Maten var bra, mycket att välja på i buffen, det enda negativa är att huvudrestaurangen är extremt stor, förvänta dig inte lugn och ro vid middagen. Boka bord till ala carte restaurangerna, lugn miljö, bra service och mycket god mat. Där finns även ett riktigt bra cafe och en food-court precis vid stranden. Riktigt lyxigt Hamambad och stor inomhuspool, SPA-behandlingar mot avgift. Vi nöjde oss mest med att slappna av, animation team ordnade en tripp till go-cartbanan en bit från hotellet - var kul! Bokar du någon av villorna får du VIP-service och slipper jaga i buffen etc. Jag skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbkaka igen - trevlig resa!

• Bodde där i Oktober 2015, reste med familjen
      Läge
Tack Kvast
ICGR, Konuk İlişkileri Müdürü på IC Hotels Green Palace, svarade på det här omdömet, december 16 2015
Dear Kvast,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace. We are very happy you enjoyed your holiday with your children in connection rooms.

It will be our pleasure to serve you again. Please do not hesitate to contact us before your visits.

Best Regards,

Elif SUNAY
GR Manager

1 816 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumtips
Datum | Betyg
Svenska först
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 4 2015

Vi har bott på IC Green Palace i 11 dagar. Vårt connection - room var väldigt stort med två rum med varsin toalett, rummen var rena och balkongerna var stora med fin utsikt. Vi rekommenderar detta hotell, det var super lyxigt och lobbyn är enorm. Poolerna var lugna och stora inte överbefolkade. Väldigt trevlig personal. Det var bekvämt och bra service. Vi hade det underbart.

Tips för att välja rum: Rummen längst ned i korridoren mot havet är tystare. Connection room är bäst.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Juni 2015, reste med familjen
      Sovkvalitet
3 Tack Farhood A
ICGR, Guest Relations Manager på IC Hotels Green Palace, svarade på det här omdömet, juli 6 2015
Dear Farhood A,

Thank you for your kind review. We are happy that you enjoyed your stay and you are satisfied with the service quality.

It will be our pleasure to serve you again, please do not hesitate to contact us.

Best Regards,

Elif SUNAY
GR Manager
Kristinehamn
Nivå Skribent
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs maj 17 2013

Vi har nyligen kommit hem efter 11 dagar på IC Green Palace. Ett jättebra hotell med fantastiska trädgårdar och pooler! Maten var superb med otroligt mycket att välja på, vällagat och det finns verkligen mat för alla smaker. Allt var väldigt trevligt upplagd med vackra dekorationer! Barerna var toppenbra med mycket att välja på och duktiga bartenders. Vi tyckte att rummen inte riktigt svarade upp till hotellets höga kvalité i allmänhet, de var fina men ganska medelmåttiga i medelhavsstil. Luftkonditioneringen var inte helt ok, svalt men fuktigt. Omgivningarna är riktigt tråkiga, långt från det mesta och inga promenadvänliga eller mysiga områderen. Bussen stannar utanför hotellet, det är lätt att ta sig till Antalya som är mysigare att shoppa och strosa i än Kundu/Lara. Vi är sammantaget jättenöjda med vår semester på IC Green Palace!

• Bodde där i Maj 2013, reste med familjen
      Standard
    • 3 av 5 bubblor
      Läge
      Sovkvalitet
    • 3 av 5 bubblor
      Renlighet
1 Tack UlricaKristinehamn
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Antalyahotell
2.4 km bort
Delphin Imperial Hotel Lara
24.6 km bort
Crowne Plaza Hotel Antalya
Visa priser

Besökt IC Hotels Green Palace? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om IC Hotels Green Palace

Verksamhet: IC Hotels Green Palace
Adress: Ozlu Koyu Kocacam Mevkii, Antalya 07110, Turkiet
Telefonnummer:
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Antalya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 884 kr - 2 455 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — IC Hotels Green Palace 5*
Antal rum: 429
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Booking.com, Ebookers och Hotels.com så att du tryggt kan boka med IC Hotels Green Palace. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ic Green Palace Hotel Antalya
Ic Green Palace Antalya

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?