Omdömet skrevs 20 mars 2016

Doğan Hotel är riktigt charmigt. Små hus i olika etager som byggts samman med fina uteplatser. Känns riktigt genuint vilket passar bra i Antalyas gamla stad. Trevlig personal, rent och fräscht. Nära till både hamnen och moderna stadskärnan. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Eva B
doganhotel, Konuk İlişkileri Müdürü på Dogan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2016

Dear Eva,

We appreciate your great review. Thank you for taking your time to write a review. Thanks to your supports we are always improving our service quality. We will be very glad to host you in Dogan Hotel Kaleici Antalya again. Please do not hesitate contact with us if you have any question.

Best Regards,

CRm Management

Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Det är bara att instämma i alla superlativer som getts om detta hotell. En riktig pärla beläget mitt i gamla staden med alla dess sevärdheter. Eftersom jag hade ont i ett knä skrev jag att jag hade svårt att gå i trappor. Då hade man ordnat ett rum på bottenvåningen. All personal gav perfekt service. Mycket bra mat på hotellets restaurang. Jättefin lite pool och nära till havsstrand. Detta är ett hotell jag gärna skulle kunna återvända till.

Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack larsn2013

Dear Guest,

Best Regards,

CRM Management

Omdömet skrevs 24 augusti 2015

Dogan Hotel är ett underbart hotell som ligger i Gamla stan i Antalya, nära till allt, hotellet är mysigt, väldigt vackert, och personalen är suverän, trevlig och välkomnande. Den lilla poolen är härlig, och att äta frukost i den vackra trädgården på hotellet är underbart. Ett stort plus för gratis WiFi och safteybox.

Till stranden är det ca 250 meter, och till alla restauranger, butiker osv så är du mitt i smeten, läget är perfekt. Kommer defenitivt bo här igen ifall jag åker till Antalta. 10 plus av 10.

Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack Magnus185
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 november 2014

Enda anledningen till att jag inte gav ett komplett 5 stjärnor var eftersom det inte fanns någon hiss till tredje våningen, som inte spelade någon roll för mig, men kanske för någon som har problem med trappor. Mitt rum var mycket rymlig, bekväm säng, massor av kuddar och filtar, uppgraderade badrum, massor av förvaring rent och snygg stol, trevligt skrivbord, och ett stort antal fönster för ljus och cross ventilation. Maten var riklig och god, uteservering var vacker, med ett vattenfall ner en rock väggen, plus växter och träd. Aldrig behövde matplatser inomhus, så jag kan inte tala med det. Personalen var mycket hjälpsam, men inte påträngande. Bra läge - lätt tillgång till den nya staden område, samt stranden och restauranger. Mitt rum vette mot innergården med pool - mycket vackert och aldrig bullrigt. Trevliga tunga gardiner som tar bort tidigt ljus om det behövs, vackert trätak och utsökta sängtäcken.

3  Tack Cheryl F
Omdömet skrevs 30 augusti 2011

Vi bodde längst upp i hotellet och fick en liten "balkong" där man fick plats med 2 stolar och ett litet bord. Vi såg havet från kortsidan av balkongen men det räckte. Balkongen var skyddad från insyn och skulle inte ingå egentligen.
Väldigt trevligt att sitta och äta frukost ute i hotellets "trädgård", mycket gröna växter och man kände sig lite ombonad. Personalen var trevlig och hjälpsam vilket vi läst i tidigare omdömen att de inte skulle vara så den är nog utbytt! De var glada och hjälpsamma även om inte alla talade engelska så fixade de alltid så någon annan som kunde tyska eller engelska kom och hjälpte till. Vi är väldigt nöjda och skulle gärna bo där igen om vi skulle till Antalya. Vi kommer att varmt rekommendera hotellet till våra vänner!

Rumstips: Vi bodde på högsta våningen och det var lugn t och skönt. Inga ljud från gatan eller någon annan stans
Datum för vistelsen: augusti 2011
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
2  Tack BitteL