Hotel Su(Antalya)
CrownePlaza.com
Akra(Antalya)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 60 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 60 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 641 US$/natt.

• Frukost ingår
Priceline
  • Frukost ingår
Ramada Plaza Antalya(Antalya)
HotelsClick
IC Hotels Residence(Antalya)
1 258 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2014

ett mkt bra hotell som är lätt att nå, tag flygbussen till centrum byt till buss nr 5 som går i en cirkel till staden, köp busskort. hotellet har en huvudbyggnad samt sido annex vi bodde i huvudbyggnaden. hotellet har 2 barnpooler samt 2 vuxenpooler, flera barer samt disco, lättare mat typ piza o hamburgare öl/sprit serveras vid poolen, underhållning varje dag musik o jippon, maten i restaurangen är av yppersta klass där chefskocken arkan kontrolerar renlighet samt service, vidare finns en restaurang med olika teman, personalen är hjälpsam o trevlig rummen helt ok, ibland serveras barbeque på kvällarna, utanför hotellet finns deras egna badstrand i havet vilket är gratis för gästerna, nära ligger även billiga affärer så du behöver inte köpa det på hotellet, taxi finns gör upp om priset men åk buss. aqvaland samt tivoli o galleria ett par bussresor bort 5ans buss! vill du ha lyx tag bussen till rixos hotell beställ ngt i baren. billigare att boka resan själv enda kruxet kan vara flygtiderna, väl mött i poolen

• Bodde här: september 2013, reste med familjen
1  Tack starway87
KORHAN M, Guest Relations Manager på Sealife Family Resort, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2014

Intertwined with the City, for a Holiday in peace alone, please the Sea Life Family Hotel Reviews.

Sealife Family Resort for your holiday to your chosen hotel were very pleased, thank you.
guests, before choosing the hotel for vacation, reviews on review sites have to wonder. According to these comments and experiences are booked. from you as a result of the holidays, review sites will ask you to evaluate our hotelier, you do thank you in advance for evaluation.
For these reviews and evaluations, and your appreciation of our service we will see what we need to improve.
better service, a better understanding of business to walk together with the reviews ...

GRM
KORHAN MENGÜŞ

Omdömet skrevs 6 juni 2014

Bokade för 4 dagar men checkade ut redan dagen efter! Detta är inget 5 stjärnigthotell, snarare 2 stjärnigt. Rummen o badrummet extremt gammalt, ohygieniskt, städningen kan ifrågasättas. Restaurangen är mer likt en matsal o man hittar inte någonstans att sätta sig. Vill du ha det lilla extra så ska du söka annat hotell. Jag blev djup besviken för jag trodde att det var 5 stjärnigt som dom utger sig att vara. Väldigt mycket buller utanför oxå efter som det ligger nära storvägen. Deras så kallade "privata beach" är ett skämt. Dom har slängt ut ett par gamla solstolar som man kan använda. Snack baren på stranden, ja va kan man säga no more comments!

Bodde här: juni 2014, reste ensam
2  Tack ulla s
Omdömet skrevs 16 maj 2014

En del av rummen håller bra kvalitet, men tyvärr inte det dubbelrum vi fick, där stod sängens ena långsidan mot en vägg och fönster så att det var omöjligt att lägga sig på normalt sätt, det
gjorde att man var tvungen att kravla in i sängen, Liknar 1800-tal. Heltäckningsmatta som inte dammsögs under de tio dagar vi bodde där, i övrigt hyfsad städning. Litet badrum, med trång ingång i duschen.
Maten av typisk turkiskt sätt, mycket färska grönsaker och söta desserter/kakor, men tyvärr var inte de flesta varmrätter av samma dignitet, varma grönsaker sönderkokta till oigenkännlighet.
Servicen i matsalen var bra med vänliga och kundinriktade personer, renligheten där var väldigt bra. I övrigt var det inte Internationell Standard

Tips för att välja rum: Kolla upp i förväg, vilket rum du får! Boka eventuellt ett "lyxigare rum", hotellet och de flesta rummen tysta och lugna!
  • Bodde här: maj 2014, reste med familjen
Tack Gunnar H
KORHAN M, Guest Relations Manager på Sealife Family Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2014

Omdömet skrevs 2 september 2013

Ett av dom bästa hotellen som vi har varit på i Turkiet och jag har varit i Turkiet 23 gånger. Här är det bra service det finns något att äta och dricka från kl 07.00 till 24.00. Gratis sol stolar på playan. Mycket trevlig personal. Hotellet ligger lite utan för stan men det tar bara 10 minuter in till stan med dolmus.

• Bodde här: september 2013, reste med vänner
1  Tack Elisabeth B
Omdömet skrevs 28 juli 2013

mycket fint otel rent bra servis mycket bra hygieniskt kök vi har åkt 2013 07 19 och mycket trevligt personal vi kommer at åka igen på den här hotellet nära centrum och de har byggt en tunnel som går till stranden

• Bodde här: juli 2013, reste med familjen
Tack murat t