Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Mycket hög klass på hotellet. Rent och snyggt bra sängar trevlig och hjälpsam personal som pratar bra engelska.” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Akra Barut

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Akra Barut
Rankad som nummer 3 av 231 hotell i Antalya
Stockholm, Sverige
4 omdömen
3 omdömen om hotell
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juni 27 2016

Hotellet var väldigt trevligt.Rummen hade det man behöver. Maten i al a cart resturangen och takresturang var mycket bra och billig. Hotellet ligger dock en bit ifrån centrala Antalya men det går bussar ofta och taxi är billigt.Det finns lite restuaranger på promenad avstånd.

• Bodde där i Juni 2016, reste som ett par
    • 4 av 5 bubblor
      Läge
Tack Monica122334
BarutCRM, Yönetici på Akra Barut, svarade på det här omdömet, juni 29 2016
Dear Monica,
Thank you for choosing Akra Barut and for your review. It’s a pleasure for us to read that you enjoyed your stay with us.
We all hope to host you here again.

562 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (3)
Datum | Betyg
Göteborg, Sverige
4 omdömen
3 omdömen om hotell
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs mars 30 2016 från mobil enhet

Bokade Akra Barut hotell eftersom jag och min man tidigare bott på Barut Arum i Side (som ingår i samma hotellkedja) och varit helnöjda! Denna gång stannade vi endast en natt eftersom vi landade på kvällen och skulle resa till Belek dagen därpå.
Incheckningen gick mycket smidigt och vi togs emot av en mycket vänlig receptionist!
Vi hade bokat ett rum med havsutsikt och vi fick ett rum på sjunde våningen, vi var placerade på ena kanten av byggnaden och fick på så vis ingen slående utsikt, men härligt ändå att sitta på balkongen och dricka morgonkaffet med det vackra medelhavet alldeles nedanför!!
Rummet vi fick var rent och fint och hade skön säng och sköna kuddar med kuddmeny. Eftersom vi reste med barn hade vi i förväg bett om att få en extrasäng och även den var mycket bekväm att ligga i!
Luftkonditioneringen fungerade utmärkt, det var varken för varmt eller kallt på rummet.
Det fanns minibar mot extra avgift och även rakhyvel, tandborste, plåster och annat nödvändigt man kunde köpa.
Frukostbuffen hade ett bra urval och var alldeles tillräcklig. Vi kom ner just då frukosten skulle till att dukas av men kocken erbjöd sig ändå att steka pannkakor till mina två barn 2,5 och 4 år som inte var alltför imponerade av sortimentet... Mycket fin gest! Vi vuxna var mycket nöjda med utbudet av nybakt bröd, ägg, grönsaker och färsk frukt. Det fanns även olika slags yoghurt med musli, cornflakes, nötter och annat till.
Trots att det inte var någon direkt värme satt vi ändå ute och avnjöt vår frukost, det var rent och snyggt även på terassen och dess omgivning.
Vi besökte hotellet under lågsäsong så jag kan inte uttala mig om hotellets utomhuspooler eller trädgården, men allt såg mycket välskött och rent ut!
Hotellet ligger beläget en bit ifrån den hektiska stadskärnan men med utmärkta kommunikationsmöjligheter precis utanför dörren. Var inte rädd för att åka med dolmus till centrum, det är mycket säkert och dessutom kostar det inte många kronor... Turkar är överlag mycket hjälpsamma och gästvänliga!
Taxi kostar runt 20TL vilket inte heller är mycket i sammanhanget. Rakt över gatan finns ett flertal bra restauranger som alla håller europeisk standard, och även en välsorterad matvaruaffär som tillhör en av de större turkiska varuhuskedjorna.
Starbucks ligger också precis utanför hotellet om någon inte skulle överleva semestern utan dem...
På bekvämt avstånd ligger ett populärt köpcentrum i flera våningsplan som heter Terracity som jag aldrig lämnar Antalya utan att besöka, har du ett par timmar till övers kan jag verkligen rekommendera detta!
Under just denna vistelsen besökte vi inte Duden Selalesi, en vacker park med naturliga vattenfall, men en varm sommardag kan jag verkligen rekommendera denna oas!
I Antalya finns en hel del att se och uppleva, fråga personalen på hotellet de brukar ofta vara hjälpsamma! Fråga speciellt de som tar väskorna upp till rummet eller servitören eller så, de brukar ofta tipsa om sånt som lokalbefolkningen gör och inte de vanligaste turistutflykterna.
Till sist kan jag säga att jag gärna kommer tillbaka till Akra Barut om jag ska göra en stadssemester eftersom jag tycker att läget är bra, och gärna rekommenderar detta hotell till bekanta! Vill du ha ett all-inclusive med sandstrand väljer du ett av de stora familjeinriktade hotellkomplexen i stadsdelen Lara ett par kilometer därifrån.

Bodde där i Mars 2016, reste med familjen
Tack hannaaksoy
BarutCRM, Yönetici på Akra Barut, svarade på det här omdömet, april 1 2016
Dear hannaaksoy,

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards

28 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs oktober 16 2015

Man blir glad när man väljer hotellkedjan Barut och denna gång så åkte vi till Akra Barut i Antalya och hade höga förväntningar på det och de införlivades med råge
Så kan varmt rekommenderar detta Hotel då de har högsta klass på allt och kliniskt rent överallt
Med vänlig hälsning,

Läge
1 Tack Mikael S
BarutCRM, Yönetici på Akra Barut, svarade på det här omdömet, oktober 17 2015
Dear Mikael Schöld,

Thank you very much for your great review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit.

Stockholm, Sverige
54 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 31 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 26 2015

Ett mycket fint och stort hotell med exceptionell inredning och dekor som inget annat än briljerar. Ett hotell som nog utmärker sig som en av de bästa hotellen jag har varit på. Högklassig service, fantastisk god mat, inredning i toppklass och strålande läge. Rummen var rena och lyxiga - hade en svit med underbar utsikt över havet. Rekommenderas starkt!

Tips för att välja rum: rum med utsikt över havet
Visa fler tips på hur du väljer rum

Narpes, Finland
7 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 25 2015

Underbar service,rummet normalt hotellrum,bra läge,stort poolområde; solstolar räckte till ALLA gäster varje dag(vi blev åtminstone inte utan) 1 minus för de många trappstegen ner till havet; 148 st räknade jag,inte bra för såna som har tungt att andas eller har dåliga knän

• Bodde där i September 2015, reste som ett par
      Standard
    • 4 av 5 bubblor
Tack 374susanne
BarutCRM, Yönetici på Akra Barut, svarade på det här omdömet, september 28 2015
Dear 374susanne,

Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.

info@baruthotels.com
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Antalyahotell
11.6 km bort
4.5 av 5 bubblor 947 omdömen
13.1 km bort
Delphin Imperial Hotel Lara
Visa priser

Besökt Akra Barut? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Akra Barut

Verksamhet: Akra Barut
Adress: Yesilbahce Mah. Metinkasapoglu Cad. No: 281, Antalya 07100, Turkiet (Tidigare Dedeman Antalya Hotel & Convention Center)
Telefonnummer:
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Antalya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Drycker att välja på Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 457 kr - 1 353 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Akra Barut 5*
Antal rum: 58
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ebookers, Booking.com och Hotels.com så att du tryggt kan boka med Akra Barut. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Dedeman Antalya Hotel Antalya
Dedeman Hotel Antalya
Antalya Dedeman Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?