Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“ÄLSKADE DET, AVKOPPLANDE MEN INTE LIVLIGT NOG FÖR MIN SMAK" ” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Baia Lara Hotel

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Baia Lara Hotel
Rankad som nummer 2 av 243 hotell i Antalya
Ipswich, Storbritannien
Nivå Skribent
26 omdömen
20 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 29 hjälpsamhetsröster
“ÄLSKADE DET, AVKOPPLANDE MEN INTE LIVLIGT NOG FÖR MIN SMAK" ”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 15 2011
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original

Har just återvänt från Baia Lara och läser alla de andra recensionerna, det stämmer klockrent med allt som nämns dvs. utmärkt mat, utmärkt personal, service etc. etc. och jag kunde verkligen inte anmärka på stället över huvud taget, reste med partner och 4 barn (16/15/13/12) .....
Mustafa, representanten, återigen utmärkt kille och hotellet var mycket rent och fräscht, matstället vid poolen enastående, strand med brygga enastående!!!
Bara 2 nackdelar enligt min mening 1) Det finns egentligen inga pubar/restauranger i närheten, så om man är den sortens person som vill ta en promenad efter middagen till de lokala butikerna/pubarna/barerna etc. då är detta inte det rätta stället, det finns ett litet köpcentrum mittemot hotellet men ska man vara ärlig är det inte så bra, längre ner på gatan finns ett annat köpcentrum men det var för varmt för oss att bege oss ut så långt.
2) Solstolarna är en fars!!! Jag var tvungen att sätta mitt larm på 06.00 och reservera, om man gick ner efter kl. 08.00 kunde man glömma att få en solstol!!
ALLT SOM ALLT EN MYCKET TREVLIG SEMESTER OCH ETT FANTASTISKT HOTELL MEN BARA INTE LIVLIGT NOG FÖR MIG OCH FÖR VARMT I AUGUSTI.
Har du några andra frågor får du gärna mejla mig.

Till hjälp?

• Ungerska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Antalyahotell
2.8 km bort
Akra Barut
Nr 3 av 243 i Antalya
4.5 av 5 bubblor 561 omdömen
Visa priser

Besökt Baia Lara Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Baia Lara Hotel

Verksamhet: Baia Lara Hotel
Adress: Site Mevki Kemeralti Mah. Kundu Bolgesi Tesisler Cad. Kundu Turizm Yolu No:384 Lara, Muratpasa, Antalya 07000, Turkiet
Region: Turkiet > turkiska Medelhavskusten > Provinsen Antalya > Antalya
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 243 hotell i Antalya
Prisklass (per natt): 1 029 kr - 4 204 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Baia Lara Hotel 5*
Antal rum: 399
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, IATI Turizm Ticaret A.S, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Baia Lara Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?