10 personer tittar på det här hotellet
Mick
Göteborg, Sverige

Toppklass

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 1 nov. 2019
Det här ett modernt och trevligt hotell i absolut toppklass. Med all inclusive får man riktigt god mat och dryck. Servicen är i en klass för sig och personalen i restaurangen är alltid på tå för att ge dig bästa möjliga service. Städningen av de stora och snygga rummen är oklanderlig. Jag har svårt att se att någon oavsett plånbok skulle kunna bli besviken på det här hotellet. Dem har en egen liten del av stranden med en typ av badbrygga där man kan ligga och sola. Men det går även väldigt bra att bada från stranden som är bättre än vad en del andra har skrivit.

Det var en ganska lång transfer med buss från flygplatsen i Antalya, men det kan ju knappas hotellet klandras för. Personalen särskilt dem i matsalen är värda en stor guldstjärna. Det är ingen som ber om dricks här, men jag kan lova att dem är vära all dricks som man kan avvara.

Jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka hit med min fru någon gång i framtiden.
Datum för vistelsen: augusti 2019
5,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations ManagerSunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 2 nov. 2019
Dear Mick-i-livet,

Thank you for taking the time to write your terrific review.

We are happy to hear you enjoyed our hotel and the staff's service. Your kind review on our service makes our job here even more rewarding. This is the best prize and tip for us.

We look forward to welcoming you back for another stay soon!

Kind Regards,

922 kr
13.6 km från Sunprime C-Lounge Hotel
Visa fler hotell i Alanya
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Ett alldeles lagom stort hotell för oss och vårat resesällskap. Vi hade all inclusive lunchen och middag höll hög matkvalite var varierande och med goda smaker. Frukosten var inte lika imponerad men var bra ändå.
Ville man ha färskpressad apelsinjuice fick man betala 30 kr. Många goda alkoholdrycker att välja på i de två barerna på hotellet. Nere på strandens beachbar fanns det inte mycket drycker att välja på.
Hotellet hade en mysig liten sandstrand avsedd för hotellets gäster med solstolar. De fanns även en stor brygga att ligga på och sola om man ville.
På kvällarna ordnade hotellet med olika uppträden.
Hotellet andades en lugn och harmonisk stämning, vi var väldigt nöjda med hotellet och hade en trevlig tid där.

Tack Ann H
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Dear Q4582GSannh,

Thank you very much for your review. We are happy that we were able to please you during your stay.

We hope to welcome you soon again.

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

29 timmar försenade anlände vi till himmelriket i Turkiet .. vårt 3 e besök till detta hotell. Vi är lika nöjda som vanligt. Maten är suverän, och sängarna himmelriket. Det enda hotellet där jag kan sova en hel natt. Man blir glad över det handskrivna meddelandet man får på rummet att man är välkommen tillbaka. Dom små personliga gesterna som gör att man känner sig extra välkommen.
Det enda jag kan klaga på i år är inte hotellet utan alla respektlösa fruntimmer som ligger med brösten bara. Jag tycker det är respektlöst . Vi är i ett land som är muslimskt och vi får ta seden dit vi kommer . Att sola topless och springa omkring med tuttarna i vädret tycker jag är totalt respektlöst. Tack än en gång för i år . Vi återkommer sept 2020 igen

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 938camillak
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2019

Dear Camilla and Anders,

Thank you very much for your wonderful, 5 star review. We strive to keep our service quality over the top and seeing our guests pleased about us gives the motivation to keep on.

We hope to see you here again and provide you another memorable holiday.

Best Regards and loves from all,

Omdömet skrevs 30 september 2019

Extremt bra bemötande och mycket fin service. Kan starkt rekommendera detta hotell. Nära till strand och även centrum
Bartender Ramazan är någon ni ska leta efter, bästa killen!
Kommer absolut att komma hit igen

Restyp: Reste ensam
Tack Haris V
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Dear Haris V,

Tack för Er fina kommentar.

Vi önskar Er valkommna tillbaka snart igen.

Best Regards,

Sunprime C- Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Omdömet skrevs 14 september 2019

Detta är ett mycket trevligt vuxenhotel med trevlig personal och en fantastisk service. Man tar sig ner till havet i en tunnel under vägen till hotellets egen strand. Där är det bäst att bada från en lång brygga. Liten pool p g a alla stora badringar och luftmadrasser då det blir trångt att simma.dyker gör många fast det inte är tillåtet.Många rökare runt poolen som är besvärande för icke rökare. Buffèn är bra med mycket grönsaker.

Tack Fredh L
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2019

Bäste Fredh L,

Tack så mycket för ditt 5 stjärniga omdöme! Vi är väldigt glada att ni tyckte om eran vistelse hos oss.
På ena sidan av våran pool, den vänstra, är reserverad för icke rökare och våran personal ser efter regelbundet så att ingen ska röka där.
Vi är mycket stolta över våran sommarbuffé där vi serverar rikedomar från Medelhavets trädgårdar och sommarens skörder från fälten.
De flesta av våran buffés örter, grönsaker och frukter kommer direkt från hotellets egna trädgård och grönsaksfält.

Hoppas att vi kommer ses snart igen,

Med vänliga hälsningar.

Dear Fredh L,

Thank you very much for the 5 star review. We are more than happy that you have enjoyed your stay with us.
One of the two sides of our pool, the whole left side is reserved for no smokers and our staff is checking it regularly to make it sure that no one smokes on the no smokers coast of the pool.

We are proud of our summer buffet which displays the wealth of Mediterranean gardens and fields in Summer. Most of our buffet herbs, vegetables and fruits come directly from the gardens and fields of the hotel.

Hope to meet you again very soon.

Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell. Rummen är perfekta, städas var dag om man så vill eller så vill man inte att det ska städas det funkar också. Väldigt, väldigt trevlig personal, samt shopen på hotellet är utmärkt. Barerna och restaurangen är på topp. God mat dagligen och perfekt dricka. Havet som ligger bokstavligen 20 meter ifrån är så jä*la bra, vattnet är så extremt fint, det ända är att det finns en sten att se upp för då man kan skada sig lätt på den. Jag skulle rekommendera detta hotell till alla som är ute efter ett bra, fräscht och nära till allt hotell. Super

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Ziivic
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Dear Ziivic,

Thank you for taking the time to write your kind review.

We are happy to hear you enjoyed your room and beautiful Mediterranean Sea.

Your feedback about our service is appreciated by all of us here at Sunprime C-Lounge Hotel. We aim to ensure all our guests have a great time while staying with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards,