TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 14 september 2019

Detta är ett mycket trevligt vuxenhotel med trevlig personal och en fantastisk service. Man tar sig ner till havet i en tunnel under vägen till hotellets egen strand. Där är det bäst att bada från en lång brygga. Liten pool p g a alla stora badringar och luftmadrasser då det blir trångt att simma.dyker gör många fast det inte är tillåtet.Många rökare runt poolen som är besvärande för icke rökare. Buffèn är bra med mycket grönsaker.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Fredh L
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2019

Bäste Fredh L,

Tack så mycket för ditt 5 stjärniga omdöme! Vi är väldigt glada att ni tyckte om eran vistelse hos oss.
På ena sidan av våran pool, den vänstra, är reserverad för icke rökare och våran personal ser efter regelbundet så att ingen ska röka där.
Vi är mycket stolta över våran sommarbuffé där vi serverar rikedomar från Medelhavets trädgårdar och sommarens skörder från fälten.
De flesta av våran buffés örter, grönsaker och frukter kommer direkt från hotellets egna trädgård och grönsaksfält.

Hoppas att vi kommer ses snart igen,

Med vänliga hälsningar.

Dear Fredh L,

Thank you very much for the 5 star review. We are more than happy that you have enjoyed your stay with us.
One of the two sides of our pool, the whole left side is reserved for no smokers and our staff is checking it regularly to make it sure that no one smokes on the no smokers coast of the pool.

We are proud of our summer buffet which displays the wealth of Mediterranean gardens and fields in Summer. Most of our buffet herbs, vegetables and fruits come directly from the gardens and fields of the hotel.

Hope to meet you again very soon.

Best Regards,

Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell. Rummen är perfekta, städas var dag om man så vill eller så vill man inte att det ska städas det funkar också. Väldigt, väldigt trevlig personal, samt shopen på hotellet är utmärkt. Barerna och restaurangen är på topp. God mat dagligen och perfekt dricka. Havet som ligger bokstavligen 20 meter ifrån är så jä*la bra, vattnet är så extremt fint, det ända är att det finns en sten att se upp för då man kan skada sig lätt på den. Jag skulle rekommendera detta hotell till alla som är ute efter ett bra, fräscht och nära till allt hotell. Super

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Ziivic
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Dear Ziivic,

Thank you for taking the time to write your kind review.

We are happy to hear you enjoyed your room and beautiful Mediterranean Sea.

Your feedback about our service is appreciated by all of us here at Sunprime C-Lounge Hotel. We aim to ensure all our guests have a great time while staying with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Äntligen blev det tid för semester och avresa till Alanya☀️ Flygresan från Arlanda försenades 27 timmar, glad att jag bokat 2 veckor och att resmålet för tredje gången var Sunprime C-lounge.
Det har blivit mitt favorithotell i Alanya.
- Reser ensam men känner mig alltid trygg.
- Avkopplande och avstressande miljö, endast resenärer över 16 år.
- Rummen är bekväma, man sover som en prinsessa i sköna sängar, air-condition fungerar alltid.
- Städningen sköts utmärkt, hotellet och rummen är alltid välstädade. Ingen disk från dagen före.
- Piren ut i havet är min favoritplats att tillbringa dagen i solen. En härlig bris som gör dagen ljuvlig. Strandhandduk ingår!
- Buffé till lunch och middag. Mycket att böja på, gott tillagat, olika tema dom varierar maten.
- Eftermiddagskaffe med glass och kakor. Patisseriet
- Spa i bottenvåning med hamam och massage. Åh varannan dag en timmes massage lyxigt
- Yoga och core på lagom nivå, Linnéa god instruktör. Fick låna fitnesslokal kvällstid och dansa lite, mitt stora fritidsintresse
- Marknad på torsdagar i anslutning till hotellet - enkelt att shoppa och fynda
-Gäster från flera olika länder, kul att få nya vänner.

Hotellet och personalen är tillmötesgående och vänliga. Personal man känner igen sedan tidigare så måste vara en bra och trygg plats att arbeta på.
Trevligt att bli igenkänd som tidigare gäst av personal i Spa, restaurang (Fahri Mehmet ), bar... ja vem kan inte hänga i baren, dricka något gott och roas av Ramazan m fl och somna med ett leende
En hälsning och kram till alla och på återseende förståss

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack AaseIversen
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2019

Kära AaseIversen,

Tack för din trevliga recension.

Hoppas att träffas igen här.

Vänliga hälsningar.

Omdömet skrevs 16 juli 2019

Jättetrevliga personal rent o fräscht hotel, jättegoda mat stort sortiment av maträtter rekomenderar alla dena fantastiska hotelet perfekt för att vila o slappna av.(det enda dåliga var stranden som hade stora stenar så man kunde ej simma där)

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 312em
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2019

Dear guest 312em,

Thank you very much for the nice review. Hope to see you here again.

Best Regards.

Omdömet skrevs 19 maj 2019

Fantastiskt trevlig hotell med god mat och trevlig personal. Hotellet är underbart rent och prydligt.Bättre än många andra hotell jag varit på.

Alla måltider från frukost lunch och middag samt eftermiddagsfika är inkluderat i all inclusiv.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack EvaC2398
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Kära EvaC2398,

Tack för den här fina recensionen! Vi är så stolta och glada att höra dessa ord från dig.
Vi hoppas det väldigt mycket att se dig här igen nästa år.

Med vänliga hälsningar och ha en bra sommar.

Sunprime C-Lounge Beach&Spa Hotel Team.