TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell. Rummen är perfekta, städas var dag om man så vill eller så vill man inte att det ska städas det funkar också. Väldigt, väldigt trevlig personal, samt shopen på hotellet är utmärkt. Barerna och restaurangen är på topp. God mat dagligen och perfekt dricka. Havet som ligger bokstavligen 20 meter ifrån är så jä*la bra, vattnet är så extremt fint, det ända är att det finns en sten att se upp för då man kan skada sig lätt på den. Jag skulle rekommendera detta hotell till alla som är ute efter ett bra, fräscht och nära till allt hotell. Super

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Ziivic
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Dear Ziivic,

Thank you for taking the time to write your kind review.

We are happy to hear you enjoyed your room and beautiful Mediterranean Sea.

Your feedback about our service is appreciated by all of us here at Sunprime C-Lounge Hotel. We aim to ensure all our guests have a great time while staying with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Äntligen blev det tid för semester och avresa till Alanya☀️ Flygresan från Arlanda försenades 27 timmar, glad att jag bokat 2 veckor och att resmålet för tredje gången var Sunprime C-lounge.
Det har blivit mitt favorithotell i Alanya.
- Reser ensam men känner mig alltid trygg.
- Avkopplande och avstressande miljö, endast resenärer över 16 år.
- Rummen är bekväma, man sover som en prinsessa i sköna sängar, air-condition fungerar alltid.
- Städningen sköts utmärkt, hotellet och rummen är alltid välstädade. Ingen disk från dagen före.
- Piren ut i havet är min favoritplats att tillbringa dagen i solen. En härlig bris som gör dagen ljuvlig. Strandhandduk ingår!
- Buffé till lunch och middag. Mycket att böja på, gott tillagat, olika tema dom varierar maten.
- Eftermiddagskaffe med glass och kakor. Patisseriet
- Spa i bottenvåning med hamam och massage. Åh varannan dag en timmes massage lyxigt
- Yoga och core på lagom nivå, Linnéa god instruktör. Fick låna fitnesslokal kvällstid och dansa lite, mitt stora fritidsintresse
- Marknad på torsdagar i anslutning till hotellet - enkelt att shoppa och fynda
-Gäster från flera olika länder, kul att få nya vänner.

Hotellet och personalen är tillmötesgående och vänliga. Personal man känner igen sedan tidigare så måste vara en bra och trygg plats att arbeta på.
Trevligt att bli igenkänd som tidigare gäst av personal i Spa, restaurang (Fahri Mehmet ), bar... ja vem kan inte hänga i baren, dricka något gott och roas av Ramazan m fl och somna med ett leende
En hälsning och kram till alla och på återseende förståss

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack AaseIversen
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2019

Kära AaseIversen,

Tack för din trevliga recension.

Hoppas att träffas igen här.

Vänliga hälsningar.

Omdömet skrevs 16 juli 2019

Jättetrevliga personal rent o fräscht hotel, jättegoda mat stort sortiment av maträtter rekomenderar alla dena fantastiska hotelet perfekt för att vila o slappna av.(det enda dåliga var stranden som hade stora stenar så man kunde ej simma där)

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 312em
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2019

Dear guest 312em,

Thank you very much for the nice review. Hope to see you here again.

Best Regards.

Omdömet skrevs 19 maj 2019

Fantastiskt trevlig hotell med god mat och trevlig personal. Hotellet är underbart rent och prydligt.Bättre än många andra hotell jag varit på.

Alla måltider från frukost lunch och middag samt eftermiddagsfika är inkluderat i all inclusiv.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack EvaC2398
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Kära EvaC2398,

Tack för den här fina recensionen! Vi är så stolta och glada att höra dessa ord från dig.
Vi hoppas det väldigt mycket att se dig här igen nästa år.

Med vänliga hälsningar och ha en bra sommar.

Sunprime C-Lounge Beach&Spa Hotel Team.

Omdömet skrevs 7 november 2018

Snygga rum, god mat, strandnära Perfekt avkoppling. Rek rum med havsutsikt, enormt vackra solnedgångar. Stora sällskapsutrymmen i lobbyn, fin pool men tyvärr ej uppvärmd, Varje torsdag är det marknad och den ligger alldeles utanför hotellentre´n.
Mysigt konditori med god espresso. Tyvärr är sängarna utbytta då det tidigare var memory foam madrasser, nu är det vanliga madrasser.

Rumstips: Rek rum med havsutsikt bästa våningar är tre och fyra.
Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack MarieP2284
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Dear MarieP2284,

thank you for your nice review, we're happy that you liked your stay with us.

Our beds are still memory foam and we put extra matresses for our guests who wouldn't prefer memory
foam beds. If you have been demanded at the reception we would be able to remove the harder matress cover at the top of your memory foam bed in your room.
Also, we realize that you missed our heated indoor pool by the spa area in the basement floor. As the outside pool begins to get cooler in November we start our heated indoor pool.

We hope to see you again to please you more than this time.

Best Regards.