7 personer tittar på det här hotellet
Booking.com175 US$
eDreams175 US$
Travelocity174 US$
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Jättetrevliga personal rent o fräscht hotel, jättegoda mat stort sortiment av maträtter rekomenderar alla dena fantastiska hotelet perfekt för att vila o slappna av.(det enda dåliga var stranden som hade stora stenar så man kunde ej simma där)

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 312em
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2019

Dear guest 312em,

Thank you very much for the nice review. Hope to see you here again.

Best Regards.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Omdömet skrevs 19 maj 2019

Fantastiskt trevlig hotell med god mat och trevlig personal. Hotellet är underbart rent och prydligt.Bättre än många andra hotell jag varit på.

Alla måltider från frukost lunch och middag samt eftermiddagsfika är inkluderat i all inclusiv.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack EvaC2398
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Kära EvaC2398,

Tack för den här fina recensionen! Vi är så stolta och glada att höra dessa ord från dig.
Vi hoppas det väldigt mycket att se dig här igen nästa år.

Med vänliga hälsningar och ha en bra sommar.

Sunprime C-Lounge Beach&Spa Hotel Team.

Omdömet skrevs 7 november 2018

Snygga rum, god mat, strandnära Perfekt avkoppling. Rek rum med havsutsikt, enormt vackra solnedgångar. Stora sällskapsutrymmen i lobbyn, fin pool men tyvärr ej uppvärmd, Varje torsdag är det marknad och den ligger alldeles utanför hotellentre´n.
Mysigt konditori med god espresso. Tyvärr är sängarna utbytta då det tidigare var memory foam madrasser, nu är det vanliga madrasser.

Rumstips: Rek rum med havsutsikt bästa våningar är tre och fyra.
Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack MarieP2284
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Dear MarieP2284,

thank you for your nice review, we're happy that you liked your stay with us.

Our beds are still memory foam and we put extra matresses for our guests who wouldn't prefer memory
foam beds. If you have been demanded at the reception we would be able to remove the harder matress cover at the top of your memory foam bed in your room.
Also, we realize that you missed our heated indoor pool by the spa area in the basement floor. As the outside pool begins to get cooler in November we start our heated indoor pool.

We hope to see you again to please you more than this time.

Best Regards.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Omdömet skrevs 18 oktober 2018

Vilket hotell, här får du en känsla av lyx, vilka sängar wow jag sov som en drottning i den. Madrasserna var i liknande material som tempur, det fanns 3 kuddar per/person med 3 olika stoppningar att välja bland, bland annat dun och även där fanns det kuddar i tempur material. Mycket bra mat med variation och jätte trevlig personal. Mycket välstädade rum. Känslan på hotellet var lugnt, inget stress till mat och inte heller några problem att få en solstol vid pool eller strand, mycket säkert på grund av att där såg dom verkligen till att det inte bokades upp stolar innan kl 09.30, ett stort plus till det. Vi har redan bokat nästa resa till detta hotell nästa år.

Rumstips: havsutsikt, delvis havsutsikt
Datum för vistelsen: september 2018
Tack TittiF14
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018

Dear TittiF14,

it is so wonderful to learn that you were completely pleased of your stay with us. We're really proud of it. Thank you very much for being with us and also for sharing your experience here, at TripAdvisor. We are impatient for your next visit.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team

Omdömet skrevs 14 oktober 2018

Rent o snyggt, trevlig hjälpsam personal, nära havet med härlig stor "badbrygga", ganska varierande mat som var ok, sköna sängar och trevliga och lite smålyxiga rum. Härligt spa på nedersta våningsplanet med trevlig personal. Rekommenderas varmt. Hela hotellet kändes i övrigt ganska smålyxigt och fint. Fräscht. Ett hotell för vuxna, utan barn.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack GoPlaces786574
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018

Dear GoPlaces786574,

thank you very much for the nice review and a big thank for being with us and experiencing us. We would like to meet you here again.

Best Regards.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team.