5 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-06
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-11
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
SPARA 115 US$
eDreams175 US$
Travelocity174 US$
1 2991 303 av 1 303 omdömen
Omdömet skrevs 27 maj 2015

Rumstips: в номерах на стороне парадного входа солнце до 12, с противоположенной отель с анимацией до 23, но есть солнце.
Datum för vistelsen: maj 2015
SUNPRIMECLOUNGE, Genel Müdür på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2015

Omdömet skrevs 25 maj 2015

Datum för vistelsen: maj 2015
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager på Sunprime C-Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2015

Omdömet skrevs 24 maj 2015 från mobil enhet

Omdömet skrevs 17 maj 2015