Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
FindHotel
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Det har varit roligt här, personalen har varit trevliga. Maten har varit god. Skönt väder här i Alanya. Det har varit nära till stan och stranden och det är bra. Bra service. Bra bemötande av personalen. Jag och min familj är super nöjda och vi kommer tillbaka nästa år. Jag rekomenderar denna hotel starkt.

Till sist så vill jag tacka alla härliga o goa personalen för allt. Ni är guld värda

Tack Nadja8769
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Bra bemötande, trevliga personaler, de gör verkligen deras jobb o gör allt för att göra kunden nöjda o glada. Nära till stan och till stranden. Jag rekommenderar denna hotel starkt. Go mat, bra admösfär, trevliga o goa personalen. Jag och mina barn hade det jätte trevligt och kommer helt säkert utan tevekan tillbaka. Bästa hotellet ever.
Sist men inte minst tackar alla härliga o goa personalen för allt. Stort tack

Tack Shahla100
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Bra läge till Centrum. Trevliga personal God mat ganska rimliga priser,rena rum. Mysig atmosfär i polen tänker komma hit igen. Tack alla fina människorna för all servis och trevlighet och närvaro.. Vi ses igen❤

Tack Cicek C
Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

Stort rum med pentry och balkong, aningen slitet men helt och rent. Personalen mycket tillmötesgående. Fin pool och god mat, hade dock inte valt all inclusive utan testade saker från menyn. 5 min till strand och även nära till centrala Alanya.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste ensam
Tack ViktoriaLi
Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

1. Bra hotell med bra service
2. Mycket trevlig personal
3. Jättegod mat, vi hade All inklusive, som jag verkligen kan rekommendera. Jättegod frukost, lunch och middag, alltid med sötsaker och frukt till.
4. Ren pool med bra utrymme.
5. Familjevänligt med lugn miljö.
Jag ger detta hotell 10 av 10.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack ali M