Omdömet skrevs 8 juli 2017

Ett mycket trivsamt hotell. Har bott där 3 ggr och har absolut inget att klaga på. Mycket trevlig och hjälpsam personal. God mat, rent och snyggt. Nära till restauranger om man nu vill gå ut och äta någon kväll. Kommer absolut tillbaka.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
2  Tack cinaakesson
kubilay a, Yönetici på Taksim International Obakoy, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017

Tack :)

Omdömet skrevs 16 juni 2017

Min fru och jag skulle besöka barn och barnbarn som bodde på detta ställe. Deras regler är väldigt udda. Vi fick inte gå med upp på rummen, ej heller vistas vid poolen tillsammans med barnbarn. Meningen var att vi skulle passa vårt barnbarn medan mamman gick på hamam. Beskedet vi fick var att barnpassning kunde man få mot betalning i receptionen.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
1  Tack Max K
kubilay a, Yönetici på Taksim International Obakoy, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2017

Hello Dear Guests Visitor;
With the All inclusive concept rules
if you are coming out side to visiting our hotel guests of course you can visit in lobby area.We are saddened by your negative thoughts for the whole hotel when we only say the rules.We would also like to mention that our hotel has a babysitting service.We also had to explain our other guests in order not to be mistaken.Thank you for your understanding.

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig hotell med bra läge. Väldigt rent & fräscht. Trevlig personal men dåliga på engelska. Maten va mkt bra & varierande. Lite störande musik på natten från barerna bredvid. Rum i huvudbyggnad rekommenderas. Stenig strand (inget för småbarn).

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack thereses800
kubilay a, Yönetici på Taksim International Obakoy, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2018

Tack för din kommentar, hoppas att välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 12 juni 2016

Ett trevligt hotell som absolut är värt det billiga pris familjen (jag, fru och 9-årig son) betalade för en vecka med all-inclusive. Anläggningen har två delar på varsin sida av en tämligen trafikerad väg, den gamla delen har vattenrutschkanorna som triumfkort, den nya delen (där vi bodde) har restaurangen, poolen med poolbar samt nära till havet (bara att gå genom en gång under vägen. Vi bodde på nya delen., vilket rekommenderas.

Vattenrutschkanorna var populärt men vägen mellan anläggningarna gjorde att en vuxen var tvungen att följa med och ha koll. Minus med kanorna var att de var öppna under begränsad tid (bara någon timme förmiddag och eftermiddag)

All-inclusive bra. Rikligt med frukter och hygglig variation. Skulle önskas att det fanns en del bord utomhus. Väldigt varmt och för mycket skolmatsal över det, men mätt blev man. Mycket gott!

Poolområdet trevligt, med poolbar där man satt på stolar i vattnet och umgicks med folk från andra länder.

Kvällstid fanns det show för barnen. Mycket uppskattat. Barnen hade verkligen kul på scenen där de dansade och tjoade till de fem-sex låtarna som gick på repeat varje kväll. Men glada barn ger glada föräldrar... :)

Barutbudet - stabilt. Kall Efes-öl funkar utmärkt när det är 40 grader varmt. Än bättre när det är al-inclusive-öl. Drinkarna var okej, svalkande som sagt.

Vi var nöjda med hotellet även om vi inte återvänt utan valt två andra hotell vid senare resor till Alanya.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Christian C
Omdömet skrevs 1 juni 2016 från mobil enhet

Inget märkvärdigt hotell, men rent och fint. Du tar dig lätt till stranden via en underfart från hotellet. Mest tyska äldre gäster. Maten var okey, men vi valde oftast att gå ut och äta. All inklusive passade nog inte oss.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Charlottmaria