1924 av 369 omdömen
Omdömet skrevs 6 november 2014

+ Rekommenderas som ett bra familjehotell. Vi reste med våra två barnbarn på 9 & 13 år som stortrivdes på hotellet. Vi hade ett stort familjerum som visserligen låg på andra sidan gatan men det gjorde inget. Då var det ju lugnt och tyst när vi gick och lade oss. Det var rent och fräscht både på rummet och på allmänna utrymmen. Barnen hade flera aktiviteter under dagen samt en proffsig underhållning på kvällen som även vi vuxna tyckte om. Skönt att bara kunna gå under en tunnel så var man på stranden. Det fanns mycket olika sorters mat att välja på både för oss vuxna och barnen. Jag som är glutenallergiker hade gott om alternativ under veckan men hade naturligtvis eget bröd och musli med mig. Personalen på hotellet är väldigt trevliga och gör sitt bästa för att förstå oss. Bussen till city går alldeles utanför hotellet så det var lätt att ta sig in dit.

Tips för att välja rum: Välj familjerum i annexet om ni reser med små barn. Då slipper ni att höra musik och ljud från underhållningen på sena kvällar. Endast en lugnare gata att gå över från receptionen.
  • Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
3  Tack 517ninna
Omdömet skrevs 22 september 2014 från mobil enhet

Vi var 2 veckor på detta hotell i slutet på augusti och början på september. Andra året i rad.
Bra variation på maten och trevlig personal.
Stranden mycket fin.
Svensk baren var mycket uppskatta. Nära till shopping och strand.

• Bodde här: augusti 2014
2  Tack KennyDahl
Omdömet skrevs 13 september 2014

Ett trevligt hotell som ligger lite utanför centrum.
En nackdel var att det var lite svårt om man ville bada i havet.
Underhållning varje kväll och aktiviteter för barn och vuxna vid poolen varje dag.
det som vi tyckte då när vi var där i juni 2011 var att det var väldigt lite svenskar mest ryssar och tyskar. så det var svårt att knyta kontakt med några andra resenärer

• Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
2  Tack asa61
Omdömet skrevs 21 augusti 2014

Obs de va riktigt dåligt, jag kan till och med skicka video, de av hemskt. Lita inte att de är 3 plus för de är inte sant de kan jag intyga. De är inte lönt och ha all inclusive på detta hotellet för de är inte rent. De finns mycket bättre hotel som man kan hitta. Mvh Alex

• Bodde här: augusti 2014
Tack Emko1221
Omdömet skrevs 23 juni 2014

Vi var där med 3 barn 1,4 och 8 år i juni 2014. Plus för läget och poolerna. Minus för begränsad variation i maten och mycket hög ljudvolym från den egna kvällsshowen. Barnen fick vänja sig vid att somna till högt discodunk varje kväll. Dessutom var engelskakunskaperna hos personalen inte vad man önskar sig, men det är nog likadant på alla turkiska hotell. Personalen var trevlig och gulliga med barnen. Hög servicekänsla. Handdukarna skulle vara gratis så vi tog inte med några egna. Visserligen var de gratis också men du var tvungen att betala deposition med 20 lira per handduk som man fick tillbaka vid återlämnandet.
Vår minsta dotter är mjölkallergiker och med en lapp på turkiska som förklarade allergin kunde personalen peka ut vad som hon kunde äta. Personalen var mycket hjälpsam.
Vi hade ett rum som de ställde in en våningssäng och en bäbissäng i. Det var väldigt trångt tyvärr. Hade varit bättre med ett familjerum men det skiljde för mycket i pris.
På dagarna var det personal som underhöll med lekar och aktiviteter i poolen och runt om kring för de som ville.
Trevligt med en svensk bar/café där man kunde köpa svenskt kaffe och drinkar som höll betydligt högre klass än hotellets barer.

• Bodde här: juni 2014, reste med familjen
Tack Anna H