Taksim International Obakoy
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
  • Frukost ingår
Dinler Hotels - Alanya(Kargicak)(Mycket prisvärt!)
Artemis Princess(Alanya)(Mycket prisvärt!)
Utopia World(Kargicak)
Pegasos Club(Avsallar)
TripAdvisor
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs september 22 2014 från mobil enhet

Vi var 2 veckor på detta hotell i slutet på augusti och början på september. Andra året i rad.
Bra variation på maten och trevlig personal.
Stranden mycket fin.
Svensk baren var mycket uppskatta. Nära till shopping och strand.

• Bodde här: Augusti 2014
2  Tack KennyDahl
Omdömet skrevs september 13 2014

Ett trevligt hotell som ligger lite utanför centrum.
En nackdel var att det var lite svårt om man ville bada i havet.
Underhållning varje kväll och aktiviteter för barn och vuxna vid poolen varje dag.
det som vi tyckte då när vi var där i juni 2011 var att det var väldigt lite svenskar mest ryssar och tyskar. så det var svårt att knyta kontakt med några andra resenärer

• Bodde här: Oktober 2013, reste som ett par
2  Tack asa61
Omdömet skrevs augusti 21 2014

Obs de va riktigt dåligt, jag kan till och med skicka video, de av hemskt. Lita inte att de är 3 plus för de är inte sant de kan jag intyga. De är inte lönt och ha all inclusive på detta hotellet för de är inte rent. De finns mycket bättre hotel som man kan hitta. Mvh Alex

• Bodde här: Augusti 2014
Tack Emko1221
Omdömet skrevs juni 23 2014

Vi var där med 3 barn 1,4 och 8 år i juni 2014. Plus för läget och poolerna. Minus för begränsad variation i maten och mycket hög ljudvolym från den egna kvällsshowen. Barnen fick vänja sig vid att somna till högt discodunk varje kväll. Dessutom var engelskakunskaperna hos personalen inte vad man önskar sig, men det är nog likadant på alla turkiska hotell. Personalen var trevlig och gulliga med barnen. Hög servicekänsla. Handdukarna skulle vara gratis så vi tog inte med några egna. Visserligen var de gratis också men du var tvungen att betala deposition med 20 lira per handduk som man fick tillbaka vid återlämnandet.
Vår minsta dotter är mjölkallergiker och med en lapp på turkiska som förklarade allergin kunde personalen peka ut vad som hon kunde äta. Personalen var mycket hjälpsam.
Vi hade ett rum som de ställde in en våningssäng och en bäbissäng i. Det var väldigt trångt tyvärr. Hade varit bättre med ett familjerum men det skiljde för mycket i pris.
På dagarna var det personal som underhöll med lekar och aktiviteter i poolen och runt om kring för de som ville.
Trevligt med en svensk bar/café där man kunde köpa svenskt kaffe och drinkar som höll betydligt högre klass än hotellets barer.

• Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
Tack Anna H
Omdömet skrevs juni 22 2014

Vi var där med två barn 5 och 8 år i juni 2014. Hotellet är fint, bra rum, städning, pooler och vattenrutschkanor. Nära till havet genom en gångtunnel under gatan och mycket solsängar på stranden. Trevlig personal, även om det knappt är nån som kan nån vidare engelska, ryska kommer man längre med. Maten vad sisådär, ok frukost och lunch, men middagsbuffén var lite trist, ofta gick barnen en runda och kom tillbaka och sa att det inte fanns något de ville ha, de är rätt kräsna, men maten var faktiskt inte så barnvänlig. Vinet är odrickbart som det brukar på all inclusive. Det fanns heller ingenstans att sitta ute och äta på kvällen, man är hänvisad till matsalen. Den terrass som ligger mellan hotellbyggnaderna blir väldigt varm eftersom det inte fläktar mellan byggnaderna, och eftersom de flesta rökte på borden runt omkring var det inte så trevligt. Musik vid poolen och ljudvolym på underhållningen är olidligt hög, inne på rummet hördes det så högt så jag trodde jag skulle gråta första kvällen, men sen vande man sig. Vi går och lägger oss tidigt på semestern och såg aldrig underhållningen, men jag förstår inte hur någon kunde uthärda detta på första parkett när det lät såpass högt inne på rummet. Hade vi inte köpt denna resa väldigt billigt hade jag varit fruktansvärt besviken.

• Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
Tack 406JessiE