• Frukost ingår
Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Savk Hotel(Alanya)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Precis vid stranden
Utopia World(Kargicak)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Ett rent och fräscht hotell.. :) maten är helt fantastisk, man äter så man håller på att spricka. Många olika rätter att välja på både till lunch och till middagen. Där finns allt man kan tänka sig på en frukostbuffé.
Personalen är trevlig och proffesionell och låter gästerna vara i fred. Absolut ett 5 + från min sida.

Bodde här: juli 2016, reste ensam
Tack hippytoss
Omdömet skrevs 1 juni 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra personal. Kleopatrastranden ligger rätt över gatan och dessutom nära till shopping. Hotellet har tre rutschkanor som roar stora som små. Maten är helt ok. Vi har bott på detta hotell fyra gånger, två veckor varje gång och vi kommer att bo där igen.

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Hannele Y
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Kahya är mycket prisvärt, bodde 14 dagar sept-15, mycket bra mat, service, o städning, tänker åka hit igen (Absolut), nära till havet o city, tråkigt bara att vattengympan tog slut under vår vistelse där ( han var bra), o de är skönt o få röra på sig, men en sak var dålig, det var vinet på hotellet, helt ODRICKBART, verkligen en katastrof, kan heller inte förstå varför ni inte har EFES öl.

Tips för att välja rum: välj högt upp
  • Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack smulan98
Omdömet skrevs 18 augusti 2015 från mobil enhet

Jag och min familj har bott på Kahya hotel 2 gånger och varit väldigt nöjda! Prisvärt och helt okej rum (de har aldrig varit smutsiga eller liknande). Maten har varit okej, lite enformigt för mig som inte tycker om allt men eftersom vi bara varit där en vecka i taget har det varit lugnt. Maten är utformad efter tysk mat och därför så kan det kännas konstigt för vissa. Trevlig personal vid barerna, städerskorna är inte speciellt bra på engelska, men de är hjälpsamma!
Nära till strand och shopping. Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2015
Tack nelliewik
Omdömet skrevs 4 augusti 2015

Reste med familj (man och två barn 9, 6 år) under juli månad -15 till detta hotell. Anade av prislappen att det kanske inte skulle hålla någon högre standard men något så dåligt är svårt att föreställa sig. Nergånget, mörkt och allmänt fult hotell, all mat i restaurangens buffé var varm/rumstempererad (sådant som bör vara kylt), bajs i poolen allt som oftast och oerhört otrevlig och ohjälpsam personal. Har man minsta krav på en trevlig semester vill jag stark avråda från det här hotellet. Staden och stranden (Kleopatra) är dock att rekommendera.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
3  Tack suzanne f