Vio.com
Etrip
Hurb
StayForLong
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Jag och min väninna tog en sista minuten och hamnade på Yeniacun hotell. Det ligger i början på Alanya vid strand 21/22.
Det tar bara nån minut att gå till stranden och det finns ett Migros alldeles i närheten. Vi fick en tvårums lägenhet på andra våningen mot stora vägen. Det fanns tuppar och höns på gården utanför , så öronproppar behövdes :)
Sköna sängar och gott om plats i lägenheten. Köket var väl i så där skick, kokplattan såg väldigt välanvänd ut . Städningen var ok och vi fick ofta nya handdukar. Poolområdet såg helt okej ut, vi hann aldrig testa det eftersom vi gillar att ligga vid stranden. Kan inte säga nåt om restaurangen då vi inte testat den heller. Safety box fanns i receptionen och var gratis. Air condition kostar 45 € i veckan. Våran funkade väldigt dåligt och blev åtgärdad så vi kunde använda den 2 nätter och behövde bara betala för dessa två. Överlag ett bra hotell, trevlig personal och bra värde för pengarna .

Datum för vistelsen: september 2019
Tack anki0h
Omdömet skrevs 16 november 2018

Mycket service inriktad personal.
Hotellet ligger nära stranden, och ljuden är inte så störande.
Men hela hotellet skulle behöva en stor städning, rummen fulla av damm, och foajén var mycket dåligt rengjort, orsaken kan ju vara att vi var där i slutet av säsongen.
Utrustningen i köket var bristande, det fanns en kastrull som man kunde koka julskinka i, en liten sked för frukostäggen.
Maten i deras restaurang var nästan kulinarisk, en mycket duktig köksmästare.
Men det är mer positiv än negativ helhets upplevelse så Vi kan tänka oss att återvända trots lite brister.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Gudrun S
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Ett familje ägt hotell där familjen och släktingar jobbade.
Frukosten som vi köpte till vid resans beställning va det mest tröttaste jag ätit, 1 stekt ägg / omelett på 1 ägg 2 skivor melon en skål med oliver,en en trekant ostskiva. Personalen va det mest tråkiga vi träffat,log någon så sprack hela ansiktet.
Absolut inget att rekommendera.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack SusanneNaemie
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt bra lägenhetshotell nära till stranden 100m, och inte så långt från stan.
Ungefär 50 m från hotellet så har du en mataffär Migro som har det mesta. Lägenhetshotellet hade väldigt stora rum. Jag och min familj rekommenderar denna hotell.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack 597efkanc
Omdömet skrevs 1 oktober 2015 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bra läge,nära både strand och shopping. Vi hade en stor 2 rumslägenhet med stor balkong som var super bra! Personalen var väldigt serviceceminded och det gilla vi. Härlig pool att ta ett dopp eller simma några längder..

Datum för vistelsen: oktober 2015
1  Tack Amira D