Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Stora rum,välvårdat i både rum och hotell. trevlig personal, rent och snyggt, bra mat. välstädat, lugnt och skönt runt hotellet. personalen mycket hjälpsamma.Nära till stranden. Enda nackdelen var att sängarna var lite hård men om man vill kan man få en madrass att lägga på sängen

Rumstips: Annexet ligger lite bakom huvudbyggnad. där är det lugnt och skönt
Tack Stefan O
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Vi bodde på kleopatra dreams beach för 5 år sedan så vi visste att vi inte skulle bli besvikna. Läget är väldigt bra i den lite lugnare delen av Alanya. Närheten till stranden är ett stort plus. Service och mat håller väldigt hög klass och man känner att personalen verkligen vill ge gästerna en bra totalupplevelse. Bara en sån liten detalj som det riktigt goda rödvinet som serverades i all-inclusive utbudet sätter guldkant på vistelsen. Vi kommer helt klart tillbaka.

Tack Matzand
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Rummet var fint städade men det var badkar du fick kliva över en hög kant för att duscha annars var det jätte fina städade o rum, men maten var skit, vi hade all inklusive och det var inte gott det var samma samma och smakade inte gott. det fanns bara kyckling och grönsaker. är du vegitarian kanske du tycker att det ok. men vill du ha kött neej då får du flytta.

Rumstips: Hörnsviterna är större o ljusare
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Pia J
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Mycket trevliga personal.
Vi är nejda med allt.
Vi komer igen här utan tvekan. Nöjd med maten med personal rent och allt annat. Flora är mycket trevligt snäll och hjälpsam. Vi komer tillbaks igen dar..Tallinn

Tack Sverige0046
Omdömet skrevs 3 oktober 2019

Jag er nöyd med alt service ,maten var god men lite ensidig,servicen för oss Svenskar var mykket god från Flora sida ,stranden är nära hotellet.Dette var första gången i Alanya ,har mycket severdheter.Vi kommer säkert tilbake på dette hotellet om Flora er fortsatt här.

Tack Per-Henrik O